Web Toolbar by Wibiya



İmam Hüseyn (ə) qiyamının hədəfi Allah taala Qurani-kərimdə buyurur: “(Ey müsəlmanlar!) Gərək aranızda (insanları) yaxşılığa çağıran və əmr be məruf və nəhy əz münkər edən bir dəstə camaat olsun! Həqiqətən bunlar nicat tapmış şəxslərdir.” (Ali-İmran surəsi, ayə 104) Əgər bir şəxs əmr be məruf və nəhy əz münkər edərsə, onda o, Allahın, Onun Rəsulunun (s) və kitabının yer üzərində xəlifəsidir. (Məcməul-bəyan, 2-ci cild, səh. 807) İmam Hüseyn (ə) Mühəmməd Hənəfiyyəyə vəsiyyətində belə buyurdu: «Mən rahatçılıq, xoş gün keçirtmək, zülm və fəsad etmək məqsədilə qiyam etmirəm. Əksinə, yalnız və yalnız cəddimin ümmətini islah etmək və nicat vermək üçün qiyam edirəm. İstəyirəm əmr be məruf və nəhy əz münkər edim, cəddimin və atamın getdiyi yol ilə gedim.» (Bihar, 44-cü cild, səh. 329) Ərbəin ziyarətində Allaha xitab edərək oxuyuruq: (Pərvərdigara! İmam Hüseyn (ə)) bəndələrini nadanlıq və azğınlıqdan nicat vermək üçün öz qanını sənin yolunda hədiyyə etdi. (Məfatihu-l-cinan, Ərbəin ziyarəti, səh. 468) Allahın Rəsulu (s) buyurub: «Həsən və Hüseyn istər qiyam edələr, istərsə də etməyələr hər ikisi imamdır.» (Bihar, cild 43, səh.29) Əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkər yoldunda Hər hansı bir tayfa öz tövrünü dəyişməyincə, Allah taala da onun tövrünü dəyişməz. (Rəd surəsi, ayə 11) Həzrət İmam Hüseyn (ə) Kərbəlaya tərəf hərəkət etdikdə “Beyzə” adlı bir yerdə Peyğəmbəri Əkrəm (s)-in dilindən bu xütbəni oxudu: “Əgər bir nəfər, zalım bir sultanın zor gücünə hakimiyyət sürdüyünü, əldə etdiyi iqtidarı hesabına bəndəçilik əhdi olan ilahi peymanı sındırdığını, Allah hökmlərindən boyun qaçıraraq, Peyğəmbər (s)-in əmrlərinə itaət etmədiyini və xalqa rəftarında həddini aşdığını görsə və onu öz sözü və əməli ilə düz yola dəvət etməsə onu əyri yoldan döndərməyə çalışmasa, Allahın haqqıdır ki, onu da həmin zalımla birlikdə cəhənnəmə daxil etsin. Beləliklə də, zalımlar cərgəsində qərar tutsun.” (Yəni, zalımın zülmünü görüb, onunla mübarizə aparmayan müsəlmanın yeri cəhənnəmdir.) (Biharul-ənvar, cild 44, səh. 382, bab 37, rəvayət 2) İmam Baqir (ə) buyurmuşdur: Allah taala Şüeyb peyğəmbərə vəhy edərək buyurur: Sənin qövmündən yüz min nəfər adamı əzab edəcəyəm ki, onlardan qırx min nəfəri günah əhli, altımış min nəfəri isə yaxşı adamlardır. Həzrət Şüeyb peyğəmbər (ə) təəccüblə dedi: Ey mənim Pərvərdigarım! “Günah əhli olan qırx min nəfəri əzab etmək istədiyini başa düşdüm, amma yaxşı adamları niyə?” Allah taala ona vəhy edib buyurdu: Çünki onlar günah əhli ilə saziş və pis əməllərinin üstünü ört-basdır edirlər. Mən qəzəbləndiyim işlərə, onlar qəzəblənmir. (Azərəxşi digər əz asimane Kərbəla, səh. 103) İmam Sadiq (ə) buyurub: Allah taala iki mələyə bir şəhəri alt-üst etməyi əmr edir. Mələklər həmin şəhərə çatdıqda gördülər ki, bir abid Allah taala ilə razu-niyaz edir. Mələklərdən biri digərinə dedi: Bu dua edən abidi görürsən? O biri mələk dedi: Bəli görürəm, amma sən öz vəzifəni icra et (yəni şəhəri alt-üst et). Əvvəlki mələk dedi: Mən Pərvərdigarıma müraciət etməyincə bir iş görən deyiləm. Sonra həmin mələk Allahın dərgahına qayıdaraq xitab etdi: Pərvərdigara! Mən şəhərə çatdıqda gördüm ki, filan bəndən sənə dua və razu-niyaz edir. Əmrinə əməl edək, yoxsa əmr dəyişib. Allah taala buyurdu: Əmr öz qüvvəsindədir, gedin şəhəri viran edin. Çünki heç vaxt bu adamın üzünün rəngi mənə xatir bozarıb, qeyzlənib dəyişməyibdir. Yəni bu şəxs şəhər əhlinin günah etdiyini gördüyü halda, çöhrəsində etiraz əlaməti olaraq qəzəb, narazılıq görünməyibdir. (Üsuli-kafi, cild 5, səh. 58, rəvayət 8) Əhli-beyt (ə) bəşəriyyət üçün bir ülgüdür Həqiqətən Allahın Rəsulu (s) sizin üçün gözəl bir örnək və nümümunədir. (Əhzab surəsi, ayə 21) İmam Hüseyn (ə) buyurmuşdur: Mənim məktəbim sizin üçün bir ülgüdür. (Mosuətu kəlimati-l-imamil Hüseyn (ə), səh. 361) İmam Hüseyn (ə) başqa bir yerdə belə buyurub: Allahın Rəsulu (s) mən və hər bir müsəlman üçün ülgüdür. (Vəqətut-təf, səh. 201) Həzrət Məhdi (ə) Fatimə (s)-ın şəxsiyyəti barəsində belə buyurur: Peyğəmbəri Əkrəmin qızı mənim üçün gözəl bir örnək və ülgüdür. (Bihar, cild 53, səh. 180) İmam Hüseyn (ə) buyurubdur: “Mənim yolumda və əqidəmdə olan şəxs heç zaman Yezid və Yezid kimilərdən beyət etməz.” (Məqtəli Xarəzmi səh. 184) Allah taala Fatimeyi Zəhranın fəziləti barəsində Peyğəmbəri Əkrəmə belə buyurub: Ey Əhməd, əgər sən olmasaydın kainatı yaratmazdım, əgər Əli olmasaydı səni yaratmazdır və əgər Fatimə olmasaydı hər ikinizi də yaratmazdım. (Cünnətul-asimə, səh. 148) Yazının tərtibində tərcümə olunmuş kitabların elektron versiyasından istifadə olunub.
اعمال مشترک اول هر ماه 1ـ دعا در زمان دیدن هلال خواندن دعاى هلال وارد شده است و أقلّش آن است که سه مرتبه بگوید اللّهُ اَکْبَر و سه مرتبه لا إلهَ الَّا الْلّه و سپس بگوید: اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى أذْهَبَ شَهْرَ کَذا وَ جاءَ بِشَهْرِ کَذا. بهترین دعاى زمان رؤیت هلال دعاى 43 «صحیفه سجّادیه» است.(1) 2ـ قرآن خواندن هفت مرتبه سوره «حمد».(2) 3ـ روزه از أمورى که بر آن تأکید شده، سه روز روزه گرفتن در هر ماه است. مرحوم «علّامه مجلسى»(رحمه الله) در «زادالمعاد» مى گوید: مطابق مشهور، این سه روز، پنجشنبه اوّل ماه و پنجشنبه آخر ماه و چهارشنبه اوّل از دهه وسط ماه است.(3) 4ـ نماز شب اوّل ماه: دو رکعت نماز بجا آورد، به این نحو که: در هر رکعت پس از سوره «حمد» سوره «انعام» را بخواند سپس از خداوند متعال بخواهد که او را از هر ترسى و هر دردى ایمن گرداند. روز اوّل ماه: خواندن نماز اوّل ماه که آن دو رکعت است، در رکعت اوّل بعد از «حمد» سى مرتبه سوره «توحید» و در رکعت دوّم بعد از «حمد» سى مرتبه سوره «قدر» بخواند و بعد از نماز صدقه اى در راه خدا بدهد; هر کس چنین کند، سلامت خود را در آن ماه از خداوند متعال گرفته است.(4) اعمال مشترک روزهاى ماه رجب این اعمال مخصوص روز معینى نیست، بلکه در تمام ماه انجام مى شود. 1ـ روزه از پیامبر(صلى الله علیه وآله) نقل شده است که هر کس یک روز از این ماه را روزه بگیرد، از ناراحتى قیامت ایمن خواهد بود. در روایت دیگر آمده است روزه یک روز ماه رجب براى رضاى خدا، در بر دارنده رضوان الهى، خاموش کننده خشم خدا، و مسدود کننده درى از درهاى آتش است.(5) در روایتى از رسول خدا(صلى الله علیه وآله) آمده است: هر گاه کسى نتواند در این ماه روزه بگیرد، هر روز صد مرتبه این تسبیحات را بخواند، تا ثواب روزه آن را دریابد: سُبْحانَ الاِلهِ الْجَلیْلِ، سُبْحانَ مَنْ لا یَنْبَغِى التَّسْبیْحُ اِلَّا لَهُ، سُبْحانَ الْأَعَزِّ الْأَکْرَمِ، سُبْحانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزَّةَ وَ هُوَ لَهُ اَهْلٌ.(6) 2ـ دعا 1) خواندن دعائى که امام صادق(علیه السلام) به شخصى تعلیم داد که در هر صبح و شام و بعد از هر نماز، آن را بخواند: بِسِمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیْم یا مَنْ اَرْجُوُه لِکُلِ خَیْر وَ آمَنُ سَخَطَهُ عِنْدَ کُلِّ شَرٍّ، یا مَنْ یُعْطِى الْکَثیرَ بالْقَلیلِ، یامَنْ یُعْطى مَنْ سَئَلَهُ،...الخ.(7) 2) در تمام ایام ماه خصوصاً در روز اول بخواند:« یا مَن یَمْلِکُ حَوآئِجَ السآئِلینَ...»(8) 3) در هرروز بخواند:« خابَ الْوافِدوُنَ على غَیْرِکَ...»(9) 4) شیخ طوسى(رحمه الله) مى فرماید: مستحب است، هر روز این دعا را بخواند: اَللّهُمَّ یا ذَا الْمِنَنِ السّابِغَةِ، وَالْألآءِ الْوازِعَةِ، وَالرَّحْمَةِ الْواسِعَةِ،...(10) 5) شیخ طوسى(رحمه الله) از ابو جعفر محمّد بن عثمان بن سعید، که از نوّاب چهارگانه حضرت مهدى(علیه السلام) است، این روایت را از آن حضرت نقل کرده که در هر روز از ایّام رجب، این داعا را بخوان: اَللّهُمَّ إِنّى اَسْئَلُکَ بِمَعانى جَمیعِ ما یَدْعُوکَ بِهِ وُلاةُ اَمْرِکَ، اَلْمأمُونُونَ عَلى سِرِّکَ،..الخ. 3ـ زیارت امام رضا(علیه السلام) زیارت امام رضا(علیه السلام) در ماه رجب مستحب است. در روایتى از امام جواد(علیه السلام) زیارت آن حضرت مورد تأکید قرار گرفته است.(11) 4ـ بجا آوردن حج عمره عمره رجبیه: انجام عمره در ماه رجب فضیلت فراوان دارد. طبق روایات اهل بیت(علیهم السلام)«عمره» در ماه رجب فضیلتى هم ردیف حج دارد. در روایتى از امام صادق(علیه السلام) آمده که از حضرت پرسیدند «عمره در ماه رجب افضل است یا ماه رمضان؟» فرمود: «عمره در ماه رجب افضل است». و نیز در روایت دیگرى از امام صادق(علیه السلام) آمده است: أَفْضَلُ الْعُمْرَةِ، عُمْرَةُ رَجَب ;«با فضیلت ترین عمره، عمره در ماه رجب است».(12) 5ـ خواندن دعاى مخصوص این ماه در هر روز(13) 6ـ ذکر گفتن این ذکرها در این ماه توصیه شده است: الف) هزار بار «لا إله الَّا اللّه» ب) صد بار «أسْتَغْفِرُ اللّهَ الَّذى لا إلهَ إِلّا هُو، وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ وَ أَتُوبُ إِلَیْهِ». ج) هزار بار «أَسْتَغفِرُ اللّهَ ذا الْجَلالِ وَ الاِکْرامِ مِنْ جمیعِ الذُّنُوبِ وَالآثامِ».(14) 7ـ نماز در هر شب ماه رجب، دو رکعت نماز خوانده شود: به این نحو که در هر رکعت بعد از سوره حمد سه مرتبه سوره کافرون و یک بار سوره اخلاص بخواند و پس از اتمام نماز، بگوید: لا إلهَ اِلَّا اللّهُ وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ، لَهُ الْمُلْکُ وَ لَهُ الْحَمْدُ، یُحْیى وَ یُمیتُ وَ هُو حَىٌّ لا یَمُوتُ، بِیَدِهِ الْخَیْرُ، وَ هُوَ عَلى کُلِّ شَىء قَدیرٌ وَ إِلَیْهِ الْمَصیرُ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلّا بَاللّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ. اللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد النَّبىِّ الأُمّىِّ وَ آلِهِ. و سپس خواسته هاى خود را از خداوند طلب کند.(15) 8ـ اعمال «لیلة الرغائب» اولین شب جمعه ماه رجب «لیلة الرغائب» نام دارد که داراى فضیلت بسیارى است رسول خدا(صلى الله علیه وآله) در حالى که فضیلت ماه رجب را بیان مى کرد، فرمود: «از اولین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید که فرشتگان آن شب را«لیلة الرغائب» نامیدند». آنگاه رسول خدا(صلى الله علیه وآله) اعمالى را براى آن شب به این کیفیت بیان فرمود:« روز پنج شنبه اوّل ماه را روزه مى گیرى، چون شب جمعه فرا رسید، بین نماز مغرب و عشاء دوازده رکعت نماز مى خوانى (هر دو رکعت به یک سلام)،به این صورت که در هر رکعت از آن، بعد از سوره «حمد» سه مرتبه سوره «قدر» و دوازده مرتبه سوره «اخلاص» مى خوانى; پس از اتمام نمازها هفتاد مرتبه مى گویى: «اللّهُمَ صَلِ عَلى مُحَمَّد النَّبىِّ وَ عَلى آلِهِ» آنگاه به سجده مى روى و هفتاد مرتبه مى گویى: «سُبُوحٌ قُدُوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» سپس سر از سجده بر مى دارى و هفتاد مرتبه مى گویى: «رَبِّ اغْفِرْ وَ ارْحَمْ وَ تَجاوَزْ عَمّا تَعْلَمُ، إِنَّکَ أنْتَ العَلىُّ الْأعْظَمُ» بار دیگر نیز به سجده مى روى و هفتاد مرتبه مى گویى: «سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلا ئِکَةِ وَ الرُّوحِ» آنگاه حاجت خود را مى طلبى، که ان شاءاللّه برآورده خواهد شد. رسول خدا(صلى الله علیه وآله) در فضیلت این اعمال فرمود: «کسى که چنین نمازى را بخواند، خداوند همه گناهانش را بیامرزد... و در قیامت در باره هفتصد تن از خاندانش شفاعت مى کند، و چون شب اوّل قبر فرا برسد، خداوند پاداش این را به نیکوترین چهره، با رویى گشاده و درخشان و زبانى فصیح و گویا، به سوى قبر او مى فرستد، آن چهره نیکو به وى مى گوید: «اى حبیب من! بر تو بشارت باد! که از هر شدّت و سختى نجات یافتى» او از آن چهره نورانى مى پرسد: «تو کیستى؟ من تا کنون چهرهاى از تو زیباتر ندیده ام و بویى از بوى تو خوشتر به مشامم نرسیده است» آن چهره نیکو پاسخ دهد: «اى حبیب من! من پاداش آن نمازى هستم که تو در فلان شهر، فلان ماه و در فلان سال بجا آوردى; من امشب به نزد تو آمدم، تا حقّت را ادا کنم و مونس تنهایى تو باشم و وحشت را از تو مرتفع سازم (و همواره در کنارت بمانم) تا زمانى که همگى در روز رستاخیز برخیزند و در عرصه قیامت بر سرت سایه بیفکنم. خلاصه هیچ زمانى پاداش این کار نیک از تو قطع نخواهد شد».(16) ______________ 1-وقایع الایّام، صغحه 11. 2-مفاتیح نوین، صفحه 579. 3- مفاتیح نوین، صفحه 580. 4-مفاتیح نوین، صفحه 579. 5- بحار الانوار، جلد 97، صفحه 47. 6- مفاتیح نوین، صفحه 607. 7- مفاتیح نوین، صفحه 615. 8- مفاتیح نوین، صفحه 608. 9- مفاتیح نوین، صفحه 608. 10- مفاتیح نوین، صفحه 609. 11- مفاتیح نوین، صفحه 619. 12-مفاتیح نوین، صفحه 619. 13- مفاتیح الجنان، صفحه 133. 14- مفاتیح نوین، صفحه 616. 15- مفاتیح نوین، صفحه 617. 16- مفاتیح نوین، صفحه 618.
Untitled Document

İSLAM

İSLAM DİNİ

İslam — (ərəb. الإسلام‎‎, əl-'islām) monoteist- təkallahlı səmavi bir dindir. "İslam" adı, s-l-m (سلم) kökündən törənmişdir. Bu kökün ümumi olaraq qəbul edilən iki anlamı vardır:

İSLAMIN TARİXİ

AZƏRBAYCAN TARİXİ

GƏNCƏNİN TARİXİ

GƏNCƏ ABİDƏLƏRİ

PEYĞƏMBƏRİMİZ (S.A.S)

ALLAHIN ADLARI

ƏHLİ-BEYT

NAMAZI BELƏ QILAQ

SUAL-CAVAB

TƏQLİD

İSLAM FƏLSƏFƏSİ

BİZİMLƏ ƏLAQƏ


Dini Musiqilər


Statistika






Saytda cəmi: 1
Qonaqlar: 1
İstifadəçilər: 0

Axtar


 Saytımızın bütün resurslarından rahat şəkildə istifadə etmək üçün aşağıdakı Brauzerlərdən istifadə etmək məsləhət görülür. Tövsiyyə olunun Brauzerlər aşağıdakılardır:

 Mozilla Firefox 

 OPERA 

 Google Chrome 

 SAFARi

QADIN və Hicab dərsləri








KEÇİDLƏR

QURBAN BAYRAMI


ORUCUN HÖKMLƏRİ


QƏDİR GECƏSİ NƏDİR?


FİTR BAYRAMI


TARİXİ ABİDƏLƏR
 

İSLAMDA BAYRAM

Təqvim

«  May 2024  »
BeÇaÇşCaCmŞbBz
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Əlamətdar günlər

Праздники Азербайджана

Xəbərlər

Qan Yaddaşımız!

Azərbaycanın İşğal olunmuş Əraziləri
Dağlıq Qarabağ zonası ərazisi
4388 kv.km

UNUTMA!
Xocavənd
18 fevral 1992-ci il
Xocalı
26 fevral 1992-ci il
Şuşa
8 may 1992-ci il
Laçın
18 may 1992-ci il
Kəlbəcər
2 aprel 1993-cü il
Ağdərə
17 iyun 1993-cü il
Ağdam
23 iyul 1993-cü il
Cəbrayıl
18 avqust 1993-cü il
Füzuli
28 avqust 1993-cü il
Qubadlı
31 avqust 1993-cü il
Zəngilan
28 oktyabr 1993-cü il
not not
NƏHY ENİL-MÜNKƏR - Bölməsi isə pis işlərdən çəkinmək və başqalarını da bundan çəkindirmək  deməkdir. Bu da bir vacib əməldir.


ƏMR BİL-MƏRUF VƏ NƏHY ƏNİL-MÜNKƏR
(YAXŞILIQLARA ƏMR ETMƏK VƏ PİSLİKLƏRDƏN ÇƏKİNDİRMƏK)

Əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkər müqəddəs İslam şəriətinin mühüm vaciblərindəndir. Bütün peyğəmbərlərin şəriətlərində gəlmişdir. Əmr bil-məruf yəni, camaatı şər`i vaciblərə dəvət etmək və nəhy ən-ilmünkər yəni, insanları şər`i olmayan əməllərdən çəkindirməyə deyilir.
Məsələ: 2272. Əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkər vacibi-kifaidir. Əgər bir şəxs bu vəzifəyə əməl etsə, başqalarının boynundan götürülür. Əgər bir şəxs bu vəzifəyə əməl etməsə, hamı günah etmişdir və əzab olunmaq haqlarıdır.
Məsələ: 2273. Məruf müstəhəbb iş olsa, ona dəvət etmək müstəhəbdir. Bu dəvətə əməl etmək savabdır və əgər onu tərk etsə günah etməmişdir.
Məsələ: 2274. Bütün insanlara vacibdir ki, qüdrətləri həddində bir-birlərini əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkər etsinlər. Xüsusən atalar öz övladlarını, müəllimlər öz şagirdlərini, kişilər öz həyat yoldaşlarını əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkər etsinlər.
Məsələ: 2275. Əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkərin vacibliyində alimlə cahil, kişi ilə qadın, qoca ilə cavan arasında heç bir fərq yoxdur. Onların hamısına vacibdir. 
Məsələ: 2276. Əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkərin bir neçə şərti vardır:
1)  Əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkər edən şəxs gərək nəyə dəvət etdiyini və nədən çəkindirdiyini bilsin; məsələn: gündəlik namazların vacib olduğunu bilsin və ona əmr etsin. Həmçinin yalan danışmağın haram olduğunu bilsin və ondan çəkindirsin səhvə yol vermədiyinə yəqini olsun.
2) Əmr və nəhyinin təsirli olacağına ehtimal versin. Deməli, əgər təsirli olmayacağına əmin olsa və ya ehtimal versə onun əmr və nəhy vacib deyildir.
3) Əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkər fəsada səbəb olmasın. 
4) Qarşı tərəf vaciblərin tərkinə və münkərlərin yerinə yetirilməsində israrlı olarsa, (buna əməl olunsun.) Deməli, əgər vacibi tərk edən və ya harama düşənin bu əməllərdə israrlı olmasını bilməsə, ağıl sahiblərinə görə peşiman olub, artıq bu işlərlə məşğul olmadığına ehtimalı olsa, əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkər vəzifəsi ondan götrülər.
5) Yaxşının vacib və münkərin haram olması bilinib sübut olmalı və tərəf mərufu tərk etmək və haramı yerinə yetirməkdə üzürlü olmamlıdır. Deməli, əgər mükəlləf ictihad və ya təqlid yolu ilə haram bir işin mübah və ya vacib bir əməli tərk etməyin caiz olmasın əqidəsində olduğu təqdirdə, əmr və nəhy onun öhdəlikdən götrülür. Amma cahili xəbərdar və nadanı tənbih edilməsini lazım olduğunu desək, bu zaman cahili xəbərdar etmək cəhətindən vacibdir.
Məsələ: 2277. Əgər əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkər bir, vurmaq, yaralamaq və ya mallarını tələf etməyin lazım olduğu  həddə çatsa, bunları şər`i hakimin icazəsi olmadan edə bilməz. Bu mərhələnin necəliyi və miqdarı şər`i hakimin nəzərinə bağlıdır. Amma başqa mərhələlərdə əmr bil-mərufda şər`i hakimin icazəsi lazım deyildir.
Məsələ: 2278. Əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkərin müxtəlif mərhələləri vardır. Bir mərhələdən başqa mərhələyə keçmək olmaz. Birinci mərhələnin təsirli omadığı bilinən təqdirdə, sonrakı mərhələyə əməl oluna bilər. 
Birinci: Haram işdən xoşlanmadığını (nifrətini)  bildirəcək şəkildə davransın və vacibi tərk edəndən üz döndərsin, münasibətini kəssin. Əgər bu mərhələdə günahını başa düşüb peşiman olsa, başqa mərhələlərə ehtiyac yoxdur.
İkinci: Günahkar şəxs, günahı tərk etməsə, yaxşı əxlaq və gözəl sözlərlə ona əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkər etsin. Günahı tərk etəsi üçün, yaxşılığın faydasını və pis işlərin fəsadlarını günahkar başa düşəcəyədək açıqlasın. Əgər bu mərhələdə günahkar, günahını başa düşüb və onları tərk etsə vəzifəsini yerinə yetiribdir.
Üçüncü: Əgər ikinci mərhələ ilə günahı tərk etməsə sərt halda onu danlayıb əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkər etsin. Əlbəttə, sərtlik göstərərkən də mərhələlərə riayət etsin; məsələn: ondan üz döndərir, onunla danışmayır, qaş-qabağını tökür və s.
Dördüncü: Əgər bu mərhələdə də günahı tərk etməyib təkrar etsə, əgər əmindirsə və ya ən azı ağıl üzündən vurmağın təsirli olacağına ehtimal versə, özünün və başqa müsəlmanların can, mal, abrının zərərə düşməyəcəyinə əmin olsa, günahı tərk edincə vurması vacibdir. Əgər vurmazdan əvvəl başqa bir şeylə qarşısını almaq mümkün olsa, qarşısın alsın; məsələn: qumarbazın əlindən qumarı alsın.
Məsələ: 2279. Əgər günahkarla yoldaşlıq etmək, onun günahının qarşısının alınmasına səbəb olacaqsa, həmin yolla nəhy ənil-münkər vəzifəsini yerinə yetirsin. Ona nəsihət verib və moizə etsin. Moizə və nəsihətlə başa düşüb günahı tərk etsə çox yaxşıdır. Əgər onunla əlaqəsini kəsmək onun başa düşməsinə və günahlarının qarşısının alınmasına səbəb olarsa caizdir.
Məsələ: 2280. Əmr bil-mərufun bölmələri o qədər çoxdur ki, bu qısa bir hissədə onların hamsını demək mümkün deyildir. Amma onların ən mühümləri firuiddindir ki; Namaz, Oruc, Zəkat, Xüms, Həcc, Əmr bil-məruf, Nəhy ənil-münkər, Təvəlla (məsumları (ələyhimus-səlam) sevib onlardan itaət etmək), Təbərra (din düşmənlərini özünə düşmən sayıb onlardan uzaqlaşmaq), Cihad.
Bəzi fəqihlər bir sıra yaxşı sifətləri məruf sayıblar:
1. Allahda sığınmaq.
2. Allaha təvəkkül etmək.
3. Allah barədə yaxşı zənn etmək.
4. Bəla nazil olanda və günah qarşısında səbr etmək.
5. İffətli olmaq (bətn və fərc barədə.)
6. Helm.
7. Təvazökarlıq.
8. Din qardaşları ilə insaf və bərabərlik.
9. İnsanın öz günahlarının axtarıb başqalarının günahlarına göz yumması.
10. Nəfsi islah etmək.
11. Dünyanı tərk etmək və ona bağlı olmaması. Imam Sadiq (ələyhis-səlam) əshablarından birinə buyurdu: "Mənim salamımı mənə itaət edənlərə çatdır və onlara de: düz danışmağı, əmanəti sahibinə qaytarmağa, qonşu ilə yaxşı rəftar etməyi sizə tövsiyə edirəm. Allah yanında ən sevimli şəxs odur ki, insanlara çox xeyir verə və möminlərin ehtiyacların aradan qaldırmaqda çalışa. Özünüz üçün istədiklərinizi camaat üçün də istəyin, başqalarının eyiblərini örtün və yalan danışanlarla yoldaşlıq etməyin. Öz işlərinizi ağıllı insanlarla məsləhətləşin, özünüzdən kiçiklərə rəhm edin, özünüzdən böyüklərə ehtiram edin, haram mala tərəf əl uzatmayın.” Yenə buyurur:- "Verdiyiniz vədəyə vəfa edin. Bir-birinizə zülm etməyin, biri sizə zülm etsə onu bağışlayın ki, Allah təala qiyamət günündə sizin günahlarınızı bağışlasın;” Buyurur:- "Müsəlman olan şəxs məkr və hiylə etmir və müsəlmanları bir-birindən uzaqlaşdırmır ki, şeytan bu işdən çox şad olur; yenədə buyurur: "Allahdan başqasına pənah aparan şəxs ümidsiz olar. İzzət və ehtiyacsız olmaq Allaha təvəkkül etməkdədir;” həmçinin buyurur:- "Hər kəs haramdan qorunsa Allah təala onu camaat arasında əziz edər. Hər kəs tövbə etsə Allah təala onu ucaldar;” Yenədə buyurur:- "Allah-təaladan elə qorxun ki, əgər bütün ömrünüzü ibadətlə keçirsəniz yenə onun haqqında tənbəllik etmisiniz və Allah təalaya elə ümidli olun ki, əgər bütün ömrünüzü günahda keçirsəniz sizi bağışlaya bilər. Allah təala haqqında zənniniz yaxşı olsun;” buyurur:- "Günahlardan uzaq olun, onların mühümmü böyük günahlardır ki, aşağıdakılardan ibarətdir:
1. Allah təalaya şərik qoşmaq;
2. Peyğəmbərlərə nazil olanları inkar etmək;
3. Allahın rəhmətindən ümidsiz olmaq;
4. Allahın əzabından amanda olmaq;
5. Allah və onun peyğəmbərləri və ya peyğəmbərlərin (səlləllahu ələyi və alihi və səlləm) vəsilərinin adına yalan demək;
6. Allah övliyaları ilə müharibə etmək;
7. Ehtiramlı şəxsi öldürmək;
8. Aq valideyin olmaq;
 9.Qeyri şəri yolla yetimin malını yemək;
10. İffətli qadına zina böhtanı atmaq;
11. Qohumluq əlaqəsini kəsmək;
12. Sehr etmək (dostluq üçün olsa belə;)
13. Zina etmək;
14. Ləvat etmək;
15. Yalan danışmaq;
16. Oğurluq etmək;
17. Yalandan Allaha and içmək;
18. Camaatın arasında fitnə salmaq;
19. Ləhv və ləibə aid olan avazları oxuyub və qulaq asmaq;
20. Musiqi çalıb və qulaq asmaq;
21. Yalandan şəhadət vermək;
22. Şəhadət verəndə həqiqəti gizlətmək;
23. Vəsiyyət edəndə həqqə riayət etməyib zülm etmək;
24. Şərab içmək;
25. Rüşvət;
26. Qumar;
27. Haram yemək;
28. Ölü heyvanı yemək;
29. Qan içmək;
30. Donuz əti yemək;
31. Məcbur olmayan halda şəri yolla kəsilməmiş heyvanın ətini yemək;
32.Az satmaq (tərəzidə aldatmaq);
33. Təkəbbür etmək;
34. Riya (geniş şəkildə 999-cu məsələdə şərh verildi);
35. Heç bir şəri üzrü olmadan xüms; zəkat və başqa vacib hüquqları verməmək;
36. İsraf;
37. Xəyanət etmək;
38. Qeybət etmək;
39. Xəbərçilik etmək;
40. Həcci yüngül saymaq;
41. Namazı tərk etmək;
42. Kiçik günahları təkrar etmək;
43. Zalimlərə zülmlərində kömək etmək; 
Bundan başqa böyük günahlar barədə başqa yerlərdə geniş şəkildə şərh verilmişdir. Həmçinin buyurub; Əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkərin ən yüksək dərəcəsi odur ki, müsəlmanlar müqəddəs şəriətin göstərişlərini öz əməli olaraq həyata rəftarlarında yerinə yetirsinlər. Xüsusən insanların hidayəti üçün çalışanlar; məsələn: elm və mənbər əhli olanların hamsına vacibdir ki, insanları müqəddəs islam şəriətinə, Quran və məsumların (ələyhimus-səlam)