Web Toolbar by Wibiya



İmam Hüseyn (ə) qiyamının hədəfi Allah taala Qurani-kərimdə buyurur: “(Ey müsəlmanlar!) Gərək aranızda (insanları) yaxşılığa çağıran və əmr be məruf və nəhy əz münkər edən bir dəstə camaat olsun! Həqiqətən bunlar nicat tapmış şəxslərdir.” (Ali-İmran surəsi, ayə 104) Əgər bir şəxs əmr be məruf və nəhy əz münkər edərsə, onda o, Allahın, Onun Rəsulunun (s) və kitabının yer üzərində xəlifəsidir. (Məcməul-bəyan, 2-ci cild, səh. 807) İmam Hüseyn (ə) Mühəmməd Hənəfiyyəyə vəsiyyətində belə buyurdu: «Mən rahatçılıq, xoş gün keçirtmək, zülm və fəsad etmək məqsədilə qiyam etmirəm. Əksinə, yalnız və yalnız cəddimin ümmətini islah etmək və nicat vermək üçün qiyam edirəm. İstəyirəm əmr be məruf və nəhy əz münkər edim, cəddimin və atamın getdiyi yol ilə gedim.» (Bihar, 44-cü cild, səh. 329) Ərbəin ziyarətində Allaha xitab edərək oxuyuruq: (Pərvərdigara! İmam Hüseyn (ə)) bəndələrini nadanlıq və azğınlıqdan nicat vermək üçün öz qanını sənin yolunda hədiyyə etdi. (Məfatihu-l-cinan, Ərbəin ziyarəti, səh. 468) Allahın Rəsulu (s) buyurub: «Həsən və Hüseyn istər qiyam edələr, istərsə də etməyələr hər ikisi imamdır.» (Bihar, cild 43, səh.29) Əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkər yoldunda Hər hansı bir tayfa öz tövrünü dəyişməyincə, Allah taala da onun tövrünü dəyişməz. (Rəd surəsi, ayə 11) Həzrət İmam Hüseyn (ə) Kərbəlaya tərəf hərəkət etdikdə “Beyzə” adlı bir yerdə Peyğəmbəri Əkrəm (s)-in dilindən bu xütbəni oxudu: “Əgər bir nəfər, zalım bir sultanın zor gücünə hakimiyyət sürdüyünü, əldə etdiyi iqtidarı hesabına bəndəçilik əhdi olan ilahi peymanı sındırdığını, Allah hökmlərindən boyun qaçıraraq, Peyğəmbər (s)-in əmrlərinə itaət etmədiyini və xalqa rəftarında həddini aşdığını görsə və onu öz sözü və əməli ilə düz yola dəvət etməsə onu əyri yoldan döndərməyə çalışmasa, Allahın haqqıdır ki, onu da həmin zalımla birlikdə cəhənnəmə daxil etsin. Beləliklə də, zalımlar cərgəsində qərar tutsun.” (Yəni, zalımın zülmünü görüb, onunla mübarizə aparmayan müsəlmanın yeri cəhənnəmdir.) (Biharul-ənvar, cild 44, səh. 382, bab 37, rəvayət 2) İmam Baqir (ə) buyurmuşdur: Allah taala Şüeyb peyğəmbərə vəhy edərək buyurur: Sənin qövmündən yüz min nəfər adamı əzab edəcəyəm ki, onlardan qırx min nəfəri günah əhli, altımış min nəfəri isə yaxşı adamlardır. Həzrət Şüeyb peyğəmbər (ə) təəccüblə dedi: Ey mənim Pərvərdigarım! “Günah əhli olan qırx min nəfəri əzab etmək istədiyini başa düşdüm, amma yaxşı adamları niyə?” Allah taala ona vəhy edib buyurdu: Çünki onlar günah əhli ilə saziş və pis əməllərinin üstünü ört-basdır edirlər. Mən qəzəbləndiyim işlərə, onlar qəzəblənmir. (Azərəxşi digər əz asimane Kərbəla, səh. 103) İmam Sadiq (ə) buyurub: Allah taala iki mələyə bir şəhəri alt-üst etməyi əmr edir. Mələklər həmin şəhərə çatdıqda gördülər ki, bir abid Allah taala ilə razu-niyaz edir. Mələklərdən biri digərinə dedi: Bu dua edən abidi görürsən? O biri mələk dedi: Bəli görürəm, amma sən öz vəzifəni icra et (yəni şəhəri alt-üst et). Əvvəlki mələk dedi: Mən Pərvərdigarıma müraciət etməyincə bir iş görən deyiləm. Sonra həmin mələk Allahın dərgahına qayıdaraq xitab etdi: Pərvərdigara! Mən şəhərə çatdıqda gördüm ki, filan bəndən sənə dua və razu-niyaz edir. Əmrinə əməl edək, yoxsa əmr dəyişib. Allah taala buyurdu: Əmr öz qüvvəsindədir, gedin şəhəri viran edin. Çünki heç vaxt bu adamın üzünün rəngi mənə xatir bozarıb, qeyzlənib dəyişməyibdir. Yəni bu şəxs şəhər əhlinin günah etdiyini gördüyü halda, çöhrəsində etiraz əlaməti olaraq qəzəb, narazılıq görünməyibdir. (Üsuli-kafi, cild 5, səh. 58, rəvayət 8) Əhli-beyt (ə) bəşəriyyət üçün bir ülgüdür Həqiqətən Allahın Rəsulu (s) sizin üçün gözəl bir örnək və nümümunədir. (Əhzab surəsi, ayə 21) İmam Hüseyn (ə) buyurmuşdur: Mənim məktəbim sizin üçün bir ülgüdür. (Mosuətu kəlimati-l-imamil Hüseyn (ə), səh. 361) İmam Hüseyn (ə) başqa bir yerdə belə buyurub: Allahın Rəsulu (s) mən və hər bir müsəlman üçün ülgüdür. (Vəqətut-təf, səh. 201) Həzrət Məhdi (ə) Fatimə (s)-ın şəxsiyyəti barəsində belə buyurur: Peyğəmbəri Əkrəmin qızı mənim üçün gözəl bir örnək və ülgüdür. (Bihar, cild 53, səh. 180) İmam Hüseyn (ə) buyurubdur: “Mənim yolumda və əqidəmdə olan şəxs heç zaman Yezid və Yezid kimilərdən beyət etməz.” (Məqtəli Xarəzmi səh. 184) Allah taala Fatimeyi Zəhranın fəziləti barəsində Peyğəmbəri Əkrəmə belə buyurub: Ey Əhməd, əgər sən olmasaydın kainatı yaratmazdım, əgər Əli olmasaydı səni yaratmazdır və əgər Fatimə olmasaydı hər ikinizi də yaratmazdım. (Cünnətul-asimə, səh. 148) Yazının tərtibində tərcümə olunmuş kitabların elektron versiyasından istifadə olunub.
اعمال مشترک اول هر ماه 1ـ دعا در زمان دیدن هلال خواندن دعاى هلال وارد شده است و أقلّش آن است که سه مرتبه بگوید اللّهُ اَکْبَر و سه مرتبه لا إلهَ الَّا الْلّه و سپس بگوید: اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى أذْهَبَ شَهْرَ کَذا وَ جاءَ بِشَهْرِ کَذا. بهترین دعاى زمان رؤیت هلال دعاى 43 «صحیفه سجّادیه» است.(1) 2ـ قرآن خواندن هفت مرتبه سوره «حمد».(2) 3ـ روزه از أمورى که بر آن تأکید شده، سه روز روزه گرفتن در هر ماه است. مرحوم «علّامه مجلسى»(رحمه الله) در «زادالمعاد» مى گوید: مطابق مشهور، این سه روز، پنجشنبه اوّل ماه و پنجشنبه آخر ماه و چهارشنبه اوّل از دهه وسط ماه است.(3) 4ـ نماز شب اوّل ماه: دو رکعت نماز بجا آورد، به این نحو که: در هر رکعت پس از سوره «حمد» سوره «انعام» را بخواند سپس از خداوند متعال بخواهد که او را از هر ترسى و هر دردى ایمن گرداند. روز اوّل ماه: خواندن نماز اوّل ماه که آن دو رکعت است، در رکعت اوّل بعد از «حمد» سى مرتبه سوره «توحید» و در رکعت دوّم بعد از «حمد» سى مرتبه سوره «قدر» بخواند و بعد از نماز صدقه اى در راه خدا بدهد; هر کس چنین کند، سلامت خود را در آن ماه از خداوند متعال گرفته است.(4) اعمال مشترک روزهاى ماه رجب این اعمال مخصوص روز معینى نیست، بلکه در تمام ماه انجام مى شود. 1ـ روزه از پیامبر(صلى الله علیه وآله) نقل شده است که هر کس یک روز از این ماه را روزه بگیرد، از ناراحتى قیامت ایمن خواهد بود. در روایت دیگر آمده است روزه یک روز ماه رجب براى رضاى خدا، در بر دارنده رضوان الهى، خاموش کننده خشم خدا، و مسدود کننده درى از درهاى آتش است.(5) در روایتى از رسول خدا(صلى الله علیه وآله) آمده است: هر گاه کسى نتواند در این ماه روزه بگیرد، هر روز صد مرتبه این تسبیحات را بخواند، تا ثواب روزه آن را دریابد: سُبْحانَ الاِلهِ الْجَلیْلِ، سُبْحانَ مَنْ لا یَنْبَغِى التَّسْبیْحُ اِلَّا لَهُ، سُبْحانَ الْأَعَزِّ الْأَکْرَمِ، سُبْحانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزَّةَ وَ هُوَ لَهُ اَهْلٌ.(6) 2ـ دعا 1) خواندن دعائى که امام صادق(علیه السلام) به شخصى تعلیم داد که در هر صبح و شام و بعد از هر نماز، آن را بخواند: بِسِمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیْم یا مَنْ اَرْجُوُه لِکُلِ خَیْر وَ آمَنُ سَخَطَهُ عِنْدَ کُلِّ شَرٍّ، یا مَنْ یُعْطِى الْکَثیرَ بالْقَلیلِ، یامَنْ یُعْطى مَنْ سَئَلَهُ،...الخ.(7) 2) در تمام ایام ماه خصوصاً در روز اول بخواند:« یا مَن یَمْلِکُ حَوآئِجَ السآئِلینَ...»(8) 3) در هرروز بخواند:« خابَ الْوافِدوُنَ على غَیْرِکَ...»(9) 4) شیخ طوسى(رحمه الله) مى فرماید: مستحب است، هر روز این دعا را بخواند: اَللّهُمَّ یا ذَا الْمِنَنِ السّابِغَةِ، وَالْألآءِ الْوازِعَةِ، وَالرَّحْمَةِ الْواسِعَةِ،...(10) 5) شیخ طوسى(رحمه الله) از ابو جعفر محمّد بن عثمان بن سعید، که از نوّاب چهارگانه حضرت مهدى(علیه السلام) است، این روایت را از آن حضرت نقل کرده که در هر روز از ایّام رجب، این داعا را بخوان: اَللّهُمَّ إِنّى اَسْئَلُکَ بِمَعانى جَمیعِ ما یَدْعُوکَ بِهِ وُلاةُ اَمْرِکَ، اَلْمأمُونُونَ عَلى سِرِّکَ،..الخ. 3ـ زیارت امام رضا(علیه السلام) زیارت امام رضا(علیه السلام) در ماه رجب مستحب است. در روایتى از امام جواد(علیه السلام) زیارت آن حضرت مورد تأکید قرار گرفته است.(11) 4ـ بجا آوردن حج عمره عمره رجبیه: انجام عمره در ماه رجب فضیلت فراوان دارد. طبق روایات اهل بیت(علیهم السلام)«عمره» در ماه رجب فضیلتى هم ردیف حج دارد. در روایتى از امام صادق(علیه السلام) آمده که از حضرت پرسیدند «عمره در ماه رجب افضل است یا ماه رمضان؟» فرمود: «عمره در ماه رجب افضل است». و نیز در روایت دیگرى از امام صادق(علیه السلام) آمده است: أَفْضَلُ الْعُمْرَةِ، عُمْرَةُ رَجَب ;«با فضیلت ترین عمره، عمره در ماه رجب است».(12) 5ـ خواندن دعاى مخصوص این ماه در هر روز(13) 6ـ ذکر گفتن این ذکرها در این ماه توصیه شده است: الف) هزار بار «لا إله الَّا اللّه» ب) صد بار «أسْتَغْفِرُ اللّهَ الَّذى لا إلهَ إِلّا هُو، وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ وَ أَتُوبُ إِلَیْهِ». ج) هزار بار «أَسْتَغفِرُ اللّهَ ذا الْجَلالِ وَ الاِکْرامِ مِنْ جمیعِ الذُّنُوبِ وَالآثامِ».(14) 7ـ نماز در هر شب ماه رجب، دو رکعت نماز خوانده شود: به این نحو که در هر رکعت بعد از سوره حمد سه مرتبه سوره کافرون و یک بار سوره اخلاص بخواند و پس از اتمام نماز، بگوید: لا إلهَ اِلَّا اللّهُ وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ، لَهُ الْمُلْکُ وَ لَهُ الْحَمْدُ، یُحْیى وَ یُمیتُ وَ هُو حَىٌّ لا یَمُوتُ، بِیَدِهِ الْخَیْرُ، وَ هُوَ عَلى کُلِّ شَىء قَدیرٌ وَ إِلَیْهِ الْمَصیرُ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلّا بَاللّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ. اللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد النَّبىِّ الأُمّىِّ وَ آلِهِ. و سپس خواسته هاى خود را از خداوند طلب کند.(15) 8ـ اعمال «لیلة الرغائب» اولین شب جمعه ماه رجب «لیلة الرغائب» نام دارد که داراى فضیلت بسیارى است رسول خدا(صلى الله علیه وآله) در حالى که فضیلت ماه رجب را بیان مى کرد، فرمود: «از اولین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید که فرشتگان آن شب را«لیلة الرغائب» نامیدند». آنگاه رسول خدا(صلى الله علیه وآله) اعمالى را براى آن شب به این کیفیت بیان فرمود:« روز پنج شنبه اوّل ماه را روزه مى گیرى، چون شب جمعه فرا رسید، بین نماز مغرب و عشاء دوازده رکعت نماز مى خوانى (هر دو رکعت به یک سلام)،به این صورت که در هر رکعت از آن، بعد از سوره «حمد» سه مرتبه سوره «قدر» و دوازده مرتبه سوره «اخلاص» مى خوانى; پس از اتمام نمازها هفتاد مرتبه مى گویى: «اللّهُمَ صَلِ عَلى مُحَمَّد النَّبىِّ وَ عَلى آلِهِ» آنگاه به سجده مى روى و هفتاد مرتبه مى گویى: «سُبُوحٌ قُدُوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» سپس سر از سجده بر مى دارى و هفتاد مرتبه مى گویى: «رَبِّ اغْفِرْ وَ ارْحَمْ وَ تَجاوَزْ عَمّا تَعْلَمُ، إِنَّکَ أنْتَ العَلىُّ الْأعْظَمُ» بار دیگر نیز به سجده مى روى و هفتاد مرتبه مى گویى: «سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلا ئِکَةِ وَ الرُّوحِ» آنگاه حاجت خود را مى طلبى، که ان شاءاللّه برآورده خواهد شد. رسول خدا(صلى الله علیه وآله) در فضیلت این اعمال فرمود: «کسى که چنین نمازى را بخواند، خداوند همه گناهانش را بیامرزد... و در قیامت در باره هفتصد تن از خاندانش شفاعت مى کند، و چون شب اوّل قبر فرا برسد، خداوند پاداش این را به نیکوترین چهره، با رویى گشاده و درخشان و زبانى فصیح و گویا، به سوى قبر او مى فرستد، آن چهره نیکو به وى مى گوید: «اى حبیب من! بر تو بشارت باد! که از هر شدّت و سختى نجات یافتى» او از آن چهره نورانى مى پرسد: «تو کیستى؟ من تا کنون چهرهاى از تو زیباتر ندیده ام و بویى از بوى تو خوشتر به مشامم نرسیده است» آن چهره نیکو پاسخ دهد: «اى حبیب من! من پاداش آن نمازى هستم که تو در فلان شهر، فلان ماه و در فلان سال بجا آوردى; من امشب به نزد تو آمدم، تا حقّت را ادا کنم و مونس تنهایى تو باشم و وحشت را از تو مرتفع سازم (و همواره در کنارت بمانم) تا زمانى که همگى در روز رستاخیز برخیزند و در عرصه قیامت بر سرت سایه بیفکنم. خلاصه هیچ زمانى پاداش این کار نیک از تو قطع نخواهد شد».(16) ______________ 1-وقایع الایّام، صغحه 11. 2-مفاتیح نوین، صفحه 579. 3- مفاتیح نوین، صفحه 580. 4-مفاتیح نوین، صفحه 579. 5- بحار الانوار، جلد 97، صفحه 47. 6- مفاتیح نوین، صفحه 607. 7- مفاتیح نوین، صفحه 615. 8- مفاتیح نوین، صفحه 608. 9- مفاتیح نوین، صفحه 608. 10- مفاتیح نوین، صفحه 609. 11- مفاتیح نوین، صفحه 619. 12-مفاتیح نوین، صفحه 619. 13- مفاتیح الجنان، صفحه 133. 14- مفاتیح نوین، صفحه 616. 15- مفاتیح نوین، صفحه 617. 16- مفاتیح نوین، صفحه 618.
Untitled Document

İSLAM

İSLAM DİNİ

İslam — (ərəb. الإسلام‎‎, əl-'islām) monoteist- təkallahlı səmavi bir dindir. "İslam" adı, s-l-m (سلم) kökündən törənmişdir. Bu kökün ümumi olaraq qəbul edilən iki anlamı vardır:

İSLAMIN TARİXİ

AZƏRBAYCAN TARİXİ

GƏNCƏNİN TARİXİ

GƏNCƏ ABİDƏLƏRİ

PEYĞƏMBƏRİMİZ (S.A.S)

ALLAHIN ADLARI

ƏHLİ-BEYT

NAMAZI BELƏ QILAQ

SUAL-CAVAB

TƏQLİD

İSLAM FƏLSƏFƏSİ

BİZİMLƏ ƏLAQƏ


Dini Musiqilər


Statistika






Saytda cəmi: 1
Qonaqlar: 1
İstifadəçilər: 0

Axtar


 Saytımızın bütün resurslarından rahat şəkildə istifadə etmək üçün aşağıdakı Brauzerlərdən istifadə etmək məsləhət görülür. Tövsiyyə olunun Brauzerlər aşağıdakılardır:

 Mozilla Firefox 

 OPERA 

 Google Chrome 

 SAFARi

QADIN və Hicab dərsləri








KEÇİDLƏR

QURBAN BAYRAMI


ORUCUN HÖKMLƏRİ


QƏDİR GECƏSİ NƏDİR?


FİTR BAYRAMI


TARİXİ ABİDƏLƏR
 

İSLAMDA BAYRAM

Təqvim

«  May 2024  »
BeÇaÇşCaCmŞbBz
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Əlamətdar günlər

Праздники Азербайджана

Xəbərlər

Qan Yaddaşımız!

Azərbaycanın İşğal olunmuş Əraziləri
Dağlıq Qarabağ zonası ərazisi
4388 kv.km

UNUTMA!
Xocavənd
18 fevral 1992-ci il
Xocalı
26 fevral 1992-ci il
Şuşa
8 may 1992-ci il
Laçın
18 may 1992-ci il
Kəlbəcər
2 aprel 1993-cü il
Ağdərə
17 iyun 1993-cü il
Ağdam
23 iyul 1993-cü il
Cəbrayıl
18 avqust 1993-cü il
Füzuli
28 avqust 1993-cü il
Qubadlı
31 avqust 1993-cü il
Zəngilan
28 oktyabr 1993-cü il
not not
ƏMR-BİL-MƏRUF - Bölməsi  müsəlman hümmətini yalnız yaхşı işlərə dəvət edir.  Elmlə məşğul olmaq, ibadət etmək, işləmək, başqalarına yaхşılıqlar eləmək,  şəхsi pislikləri bağışlamaq, sülh yaratmaq, zina etməmək, хalqın rifahına çalışmaq, doğru danışmaq, yalan söyləməmək, halal çörək yemək,.. Yaхşı işləri  saymaqla qurtarmaz ! Əsl müsəlman bunları etməlidir.

ƏMR BİL-MƏRUF VƏ NƏHY ƏNİL-MÜNKƏR VƏ İCTİMAİ MƏSƏLƏLƏR
Məsələ: 3326. Cəmiyyəti və islami məmləkətləri islami qanunların icrası yoluna yönəldməyə qadir olanalar və onları bu yola sövq edə bilənlər, gərək yerinə yetirsinlər. Xalisanə bu niyyətdə olan mömin və ayıq adamları bu gözəl hədəfə onların da səyini şərik etsinlər.
Məsələ: 3327. Mənşəyi ağıla söykənən dini şüarların qarşısını almaq caiz deyil. Həmçinin, islamın ziddinə olan və müqəddəs şəri şüarların və göstərişlərin əleyhinə təşkil olunan proqramlara kömək etmək caiz deyil.
Məsələ: 3328.  İslam alimlərinin sükutu zülmün güclənməsinə və ya onu təyid etmək mənasına gəlib, bununlada haram olunmuş əməllərin cərəyana gəlməsini çoxaldarsa, haramdır. Onlara vacibdir ki, dərhal təsiri olamasa belə, haqqı izhar edib batili inkar etsinlər.
Məsələ: 3329. Müsəlmanların zəifləşməsinə və onların əcnəbilərin əlində əsarət altına düşməsinə səbə olmayacağı təqdirdə, islami dövlət, qeyri islami dövlətlərlə əlaqə qura bilər.
Məsələ: 3330. İslami məhkəmələrdə gərək islami qanunlara əsaslansınlar. Şəxslərin, beynəlxalq hüquqlara uyğun olaraq məhkum edilməsi və ya cinayət işləri və hüquqi vəziflər üzrə hakim təyin edilməsi, caiz deyil. Bəli, dinin düşmənlərini susdurmaq üçün hüquq və beynəlmiləl işlər üzrə yuxarıda deylənlərə əsaslanmağın maneəsi yoxdur.
Məsələ: 3331. İslam dini ilə ziddiyyəti olan şəxslərin köməkçisi və yoldaşı olmaq haram, İsam ehtiramına və müsəlmanlara təcavüzdür. Həmçinin, bidət əhlinin məclislərində iştirak etmək haramdır.
Məsələ: 3332. Alimlərin və möminlərin zülmkar dövlətlərin qurumuna daxil olması fəsadların və pisliklərin qarşısını alacağına səbəb olacağı təqdirdə vacibdir. Bəli əgər camaatın etiqadlarını pozacaq və din alimlərinə olan etimadlarını itirilməsinə səbəb olacaq mühüm bir fəsadla üzləşəcəkləri təqdirdə caiz deyil.
Məsələ: 3333. Camaatın şəri azadlıqlarının ehtiramı müsəlmanların zərərinə, İslami nizama xələl gətirəməyəcəyi və əcnəbilərin sui istifadə edə bilməyəcəkləri təqdirdə, saxlanmalıdır.
Məsələ: 3334. Qeyri İslami ölkələrə səfər etmək və ya dini və məzhəbi əməlləri yerinə yetirə bilməyəcəyi yerlərə getmək zəruri olmadığı halda caiz deyil.
Məsələ: 3335. Əhli bidət və azdırıcı firqələrin məclislərində iştirak etmək caiz deyil. Əlbətdə onları rədd etmək imkanında olanlar və hidayət etmək qabliyyətinə malik olanlar məclisdərdə iştirak edə bilər. Həmşinin, azdırıcı mətbuat və nəşriyyata hətta alış-verişlə də olsa kömək etmək caiz deyil. Azdırıcı məqsəd və məramlarından məlumatlanıb onları rədd etmək üçün imkanını çoxaldan və azanları yola gətirənlərin o məclislərdə iştirak etmələri caizdir.
Məsələ: 3336. Müsəlmanların öz övladlarını kafirlərin öhdəsində olan məktəblrində və uşaq baxçalarında təlim-tərbiyə almaları üçün onların əlinə tapşırmaları caiz deyil. Tədris zamanı İslamın əleyhinə təbliğ edən etiqadı xarab edən müəllimin sinifində iştirak etmələri də eyni qayda ilə. Belə proqram üzrə çalışan şəxslərə hər hansı ixtiyar və hüquq verməkdən çəkinsinlər. Öz övladlarını istər ibtidai olsun, istər ali puç etiqadla qarışmış məktəblərə göndərməsinlər və onlarla həmkarlıq etmək caiz deyil.
Məsələ: 3337. Müsəlmanların ehtiyacı olan İslami cəmiyyətlərin və onların kafirlərə qarşı olan birliklərinin güclənməsinə səbəb olan elm və sənayenin öyrənilməsi hamıya vacibi kifayidir. Müsəlmanlarla müharibə vəziyyətində olan yad ölkələrlə onların güclənməsinə və müsəlmanların zəifləməsinə səbəb olacaq alış-veriş əlaqələri qurmaq caz deyil. Əlbətdə xəstələrin müalicəsi müdafiə avadanlıqlarının əldə edilməsi zərurəti isə istisnadır.
Məsələ: 3338. İqtisadi və ticari işlərə yadların qarışmasına yol vermək, onların xeyrinə və müsəlmanların zərərinə olacağı təqdirdə caiz deyil. Həmçinin, fəsad məkanları tikmək və bu işlərdə tərəddüdə yol vermək caiz deyil.
Məsələ: 3339. Möminlərin sükutu yaxşı işin pis və pis işin yaxşı olmasına və ya bu mənaya gəlməsinə, yaxud da əqli cəhətdən belə bir ehtimalın verilməsinə səbəb olacağı təqdirdə hamıya xüsusən İslam alimlərinə haqqı bildirmək lazımdır. Elə bir sükut əbədi olaraq caiz deyil.
Məsələ: 3340. Cəmiyyətin əmniyyətini qorumaq üçün qərara alınmış qanunlar və sürüçülərin yol hərəkat qaydalarını pozmaq üçün təyin olunmuş cərimələr nizamın qorunması üçündür. Bu qanunlar şəri hakimlərin nəzərindən keçib şəri çərçibədə təsdiqləndiyi təqdirdə onlara riayət etmək lazımdır. Silah saxlamalarına, əmanətə xəyanətə və adam aldatma cinayətlərinə görə, şikayətçi şikayətindən dönüb rizayətə gəlsə belə şəri hakim ehtiyata riayət edərək onları cəzalandırıb tənbih edə bilər.
Məsələ: 3341. Qanuna əsasən magistiral yoldan keçməyə icazə yoxdur. Oradan keçənlər yol qəzasına düşüb ölərlərsə onların qanlarının hədər olmasını demək olmaz. Ehtiyata görə əgər ölüm hadisəsi qəsdə oxşardısa gərək qatil onun diyəsinin öhdəsindən gəlib ödəsin; qətl hadisəsi məhz səhv üzündən olubsa ata tərəfindən olan yaxınları onun diyəsini verməlidirlər.
Məsələ: 3342. Saxta sənədlər, möhürlər, evlilik tarixlərini dəyişmək və başqa bunun kimi işləri etmək caiz deyil. Şəri hakim ehtiyata riayət edərək saxtalaşdıranı tənbeh və cərimə edə bilər.
Məsələ: 3343. Şəri hakim çıxmış hökmün şəriətə xilaf olduğunu ayırd edibsə ali məhkəmədə təsdiqlənibsə belə onu icra olunacaq mərhələyə çatmağa qoymamalıdır.
Məsələ: 3344. Dövlət mallarını xarab etmək caiz deyil və xarab edən şəxs zamindir; gərək onların qiymətini bettül-mala ödəsin. Əgər qəsdən bu işi edibsə şəri hakimin icazəsi ilə cəzalandırılsın. Bəli əgər dövlətin malı onun əlində əmanət kimi olarsa, onu saxlamaqda səhlənkarlığa yol verməyib və həddinidə aşmadığı təqdirdə aradan gedərsə tələf olan mala zamin deyil.
Məsələ: 3345. Dövlət mallarını mənimsəmək caiz deyil, gərək oğurlanmış mal dövlətə qaytarılsın. Şəri hakimin nəzəri və məsləhəti ilə cəzalandırılmasının maneəsi yoxdur.
Məsələ: 3346. Alacağı olan şəxslər borcluların əmlakının müsadirəsini tələb edib bu əmlakın borca ödəndikdən sonra digər qalan mallarından öz borclarını ala bilərlər.
Məsələ: 3347. Sənəd və zəmanətin alınmaması başqalarının haqqının zay olacağına səbəb olacağı surətdə sonrakı təhqiqatlar üçün sənədlə zəmanət almağın maniəsi yoxdur.
Məsələ: 3348. Əgər bir cinayətkardan bir neçə şikayətlər olunubsa və şikayətçilərdən bəziləri razılığa gələrək şikayətini geri götürüb, bəziləri də razılığa gəlməzsə, razılq verməyənlərin şikiayətinə görə, gərək cinayətin hökmü yerinə yetirilsin.
Məsələ: 3349. Qəsdən adam öldürmənin hökmü qisas və ya diyə ödəməkdir. Qətlə yetirilmişin vəlisi razılığa gəldiyi təqdirdə qatilin əbədi həbsə məhkum etmək səhih deyil.
Məsələ: 3350. Qəsdən olmayan və ehtiyatsızlıq üzündün baş verən qətl hadisəsi baş verərsə, şikayətçi razılıq verib diyə haqqından keçir. Şəri hakim fərdlərin (cinayətdən) çəkinməməzliyi və ictimai nizamın qorunması üçün məsləhət bildiyi halda cinayətkarları tənbeh etsin. Amma öldürülən, bıçaq çəkən qatili bağışlayıb razılıq versə, şəri hakim onun azad olunmasını məsləhət bilməsə, saxlayıb və ya cərimə edə bilər.
Məsələ: 3351. Mülkü malların qiymətinin təyini, onu satana aiddir; o, hər qiymətə istəsə, sata bilər. Bəli, əgər onun qiymət təyinində azadlığı islam ölkəsi nizamının əleyhinədirsə və cəmiyyətdə iqtisadiyyatın pozulmasına səbəb olarsa, şəri hakim islami cəmiyyətin məsləhəti (xeyri) üçün qiymət təyin edib və onu satana (bu qiymətin qəbul edilməsini) lazımlı etsin.
Məsələ: 3352. Hər hansı şəri şəraitdə təşkil olunan xeyriyyə müəssisələri, onun hüquqi sahibliyi vardır, onunla müamilə etmək olar. Şəxsi sahiblik haqqı ilə müəssisələrdə olan hüquqi sahiblik arasında fərq yoxdur.