İmam Hüseynin (ə) qızı, həzrət RÜQƏYYƏnin (ə.s) şəhadəti |  | Hicri-təqvimi ilə 61-ci il, səfər ayının 5-ci günü İmam Hüseynin (ə) kiçik qızı həzrət Rüqəyyənin (ə.s) şəhadəti Şamda baş verdi. (Əl-vəqaye vəl-həvadis: c. 5, s. 70) – Mədinədən Mədinəyədək: s. 963) Rüqəyyə Xatun aşura vaqiəsində 3 və ya 4 yaşında idi. İmam Hüseyn (ə) ona çox məhəbbət bəsləyir o da atasını çox sevirdi. Həzrət Rüqəyyə atası ilə birlikdə Mədineyi-münəvvərədən hicrət etdi. Bu azyaşlı qız, o həzrətin digər azyaşlılıarı kimi bu səfərdə çətinliyə, əzab-əziyyətə qatlaşdı, susuluq çəkdi və Peyğəmbərin (s) digər sülaləsi kimi Kərbəlaya gəlmişdi. İmam (ə) və onun misilsiz yoldaşlarının şəhadətindən sonra Kufəlilərin əsiri oldu və əsirlər karvanı ilə birlikdə Kufə və Şama tərəf yollandı.
|
Rüqəyyə Xatun, atasının fəraqında gecə-gündüz ağlayır və qərarsız idi. İsmət və paklıq sülaləsinin qadınları İmam Hüseynin (ə) şəhadət hadisəsi ondan və kiçiklərdən gizli saxlayırdı. Onlara deyirdilər ki, atalarınız səfərə getdilər. Əhli-beyt (ə) əsrilərini, Yezidin qəsrinin yaxınlığındakı Şam xarabalığına aparılanadək hadisə bu minvalla davam edirdi. Gecə yarısı o yuxudan oyandı. Solğun halda atasının sorağını aldı və ağlamağa başladı. Onun ağlamaq səsindən hərəmin xanımları və digər uşaqların da nalə və ağlamaq səsi ucaldı. Şivən səsi lənətlik Yəzidini qulağına çatanda Əhli-beytin (ə) müsibətini və dağını t
...
ƏTRAFLI »
Bərkidmə: | Kateqoriya: | Baxılıb: 1853 | Müəllif: Elcin | Tarix: 08.01.2012 | Şərhlər (0)
|
İmam Məhəmməd Baqirin (ə) təvəllüdü |  | Beşinci İmam Məhəmməd ibn Əli ibn Hüseyn (ə) bir rəvayətə görə hicri təqvimi ilə 57-ci il, səfər ayının 3-cü günü Mədinədə dünyaya gəlib aləmə dilrüba camalı ilə cilvələndirdi. Həzrətin künyəsi: Əbu Cəfər. Məşhur ləqəbləri: Baqir və ya Baqirül-ülum Onun uca anası Ümmi Əbdüllah Fatimə - İmam Həsənin (ə) qızıdır. Ona görə də İmam Baqir (ə) ana tərəfdən də ələvidir; yəni atadan Hüseyni, anadan Həsənidir. Onun anasının cəlal və məqamı haqqında təkcə bununla kifayətlənir ki, İmam Sadiq (ə) onun haqqına buyurub: " İmam Həsənin (ə) sülaləsində onun kimi qadın yox idi.” (Üsuli-kafi, c. 1, s. 469) |
O böyük xanım, aşura hadisəsində Kərbəlada olub, Zeynəb (ə.s) və Əhli-beytin (ə) digər xanımları ilə birgə əsirliyin acısı və aşuranın böyük müsibətlərini dadıb. Kərbəladan Şamadək olan hadislərin şahidi olub. Aşuranın və Hüseyn (ə) qiyamının mənasını aləmə çatdırmaqda rolu olub. Həzrət İmam Baqir (ə) Kərbəlda- aşura hadisəsində 4 yaşlı bir körpə idi. O da, orada olan uşaqlarla birlikdə susuzluq əzabını dadmış bəni-üməyyə tərəfindən onların sülaləsinə duş olmuş müsibətləri yaxından öz mübarək gözləri ilə görüb. O həzrətin özündən belə nəql olunub: "Cəddim Hüseyni (ə) şəhadətə çatdırılan zaman dörd yaşım var idi. O həzrətin şəhadət hadisəsini və o gün bizə olanların hamısını xatırlayıram.” (Tarixi -Yəqubi, c.2, s. 320) İmam Məhəmməd Baqirin (ə) ən məşhur ləqəbi "Baqirül-ülum”dur. O ləqəbi i
...
ƏTRAFLI »
Bərkidmə: | Kateqoriya: | Baxılıb: 619 | Müəllif: Elcin | Tarix: 08.01.2012 | Şərhlər (0)
|
Zəngiyan qiyamının məğlubiyyəti və “Sahibüz-zənc”-in öldürülməsi |  | Hicri təqvimi ilə 121-ci il, səfər ayının Əli ibn Hüseyn (ə) şəhadətə çatdı. Hicri təqvimi ilə 3-cü əsrdə özünü ələvilərə mənsub sayan Əli ibn Məhəmməd başçılığı ilə qulların qiyamı uzun müddət ərzində zalım abbası hökumətinin gözündən yuxunu qaçırdı. Zəngiyan qiyamı, abbasi xəlifəsinin əleyhinə məhrumların ən böyük qiyamı idi. "Sahibi-zənc” adı məşhur olan Əmir Zəngiyan, qulları öz ətrafında topladıqdan sonra hicri təqvimi ilə 255-ci il, ramazan ayının 27-ci günü öz qiyamına başladı. O dövrün abbasi xəlifəsi Mötəmid, 15 il müddətində onlarla döyüşdü və onların qarsısın almaq üçün çoxlu itgilər verdi. Lakin Sahibi-zənc qrupunun daşıdıqları xoşgüzəranlıq, lovğalıq-ağalıq xüsusiyyəti onların arasını vurdu. Ordu, illərlə camaatın malını tarac etmək, günahsız adamları ölürməyə başladılar. Özləri üçün cah-cəlallı saraylar tikdilər. Quldarlığın əleyhinə qiyam edənlərin özləri Allahın xəlqini qulluğu götürməklə məşğul olurdular. (Ruzşomar qəməri, s. 32) |
Sahibi-zəncin özünü Əhli-beytə aid sayması xüsusi ilə də Əhli-sünnə kitablarında təsdiqlənir. Ona görə bəzi məsələləri buruda xatırlayaq: 1. Onun qiyamı İmam Həsən Əskərinin (ə) dövündə baş verib. O cənabdan onun əmələni təsdiq edən heç bir rəvayət yoxdur. Əllamə Məclisi (r) Sahibi-Zənc haqqında yazır: " Onun nəsəb, məzhəb və rəftar baxımından Əhli-beytlə (ə) heç bir bağlılığı yoxdur, İmam külli olaraq onu danır.” (Kəşfül-ğəmmə, c. 3, s. 305- Biharül-ənvar, c. 50, s. 293) 2. Paklıq və ismət Əhli-beytin (ə) camaat arasında sahib olduqları müqəddəslik və məhəbbətlə hamını
...
ƏTRAFLI »
Bərkidmə: | Kateqoriya: | Baxılıb: 587 | Müəllif: Elcin | Tarix: 08.01.2012 | Şərhlər (0)
|
Cənab Əli ibn Hüseynin (ə) şəhadəti |  | Hicri təqvimi ilə 121-ci il, səfər ayının Əli ibn Hüseyn (ə) şəhadətə çatdı. Şeyx Müfid yazır: Zeyd abid, pərhizkar, fəqih, səxafətli, şücaətli bir şəxs idi. Həmişə Quran tilavət etdiyinə görə ona "Həlifül-Quran” adı ilə şöhrət qazanmışdı. (Əl-İrşad, s. 286 – Biharül-ənvar, c. 46, s. 186) Ona şöhrət qazandıran digər bir amil də İmam Sadiqin (ə) dövründə, abbasi xəlifəsi Hişam ibn Əbdülməliyin əleyhinə etdiyi qanlı qiyamıdır. Diqqət olunası məsələ odur ki, bir qrup şəxs İmam Səccaddan (ə) sonra onun imamlığına etiqad bəsləyirlər. Bəlkə də onlar, Zeydin qiyamını onun imamlığı kimi qələmə vermiş olsunlar. Halbuki bu məsələ düz deyil. Çünki onlar, İmam Səccaddan (ə) sonra İmam Baqirin (ə) və ondan sonra da imam Sadiqin (ə) imam olduğundan xəbərsizdir. (Müntəhayül-əmal, s. 732) Hər halda bu qiyamda o, məzulmcasına və ürəkyandıran şəkildə şəhadətə çatdı. |
İmamların (ə) Zeyd üçün ağlaması göstərən çoxlu hədislər var. Rəsuli-əkrəm (s) onun şəhadət xəbərini öncədən vermişdi. Hüzeyfə ibn Yəman deyir: " Peyğəmbər (s) hər vaxt Zeyd ibn Harisə baxsaydı buyurardı: "Allah yolunda, mənim məzlum Əhli-beytim (ə) və ümmətim yolunda dara çəkiləcək Zeydin adaşıdır.” Sonra ona işarə edib buyurardı: Zeyd! Gəl mənim yanıma, yaxınlaş mənə.” Sənin adın bir addır ki, onu sevirəm. Sən, mənim Əhli-betyimin (ə) əzizinin adaşısan.”(Müntəhayül-əmal, s. 732) İmam Sadiqin (ə) səhabələrindən biri olan Həmzə ibn Himrandan rəvayət olunub ki, İmam, cənab Zeydin başına gələcək işkəncə və faciəyə görə bərk hüznlü və ağlar
...
ƏTRAFLI »
Bərkidmə: | Kateqoriya: | Baxılıb: 634 | Müəllif: Elcin | Tarix: 08.01.2012 | Şərhlər (0)
|
Əhli-beyt (ə) əsirlərinin Yezidin məclisinə daxil olması |  | Əsirlər karvanı Şama daxil olduqdan sonra onları Şəhərin Məscidi-camesinə tərəf apardılar. Yezdin məclisinə daxil olmağa icazə fərmanını gözləmək üçün orada durdular. Daxil olmağa icazə verildikdən sonra hicri təqvimi ilə 61-ci il, səfər ayının 2-ci günü Əhli-beyt (ə) kişilərinin qolları boyunlarına bağlı, bütün uşaq və qadınları bir zəncirə bağladıqları halda Yezidin Məclisinə apardılar. Yezid, öz etdiyindən qürurlanaraq taxta söykənib şadlıq məclisi qurmuşdu. Şəhidlər başçısının müqəddəs başını yudular. Mübarək saqqılın daraqlayıb qızıl teştin içində Yezidin önündə qoydular. O, əlindəki çubuqla həzrətə ədəbsizlik edirdi. Ərəbin Əqiləsi Zeynəbi-Kubra (ə.s), bu mənzərəni görəndə əl atdı, çaki-giribana, fəryad etdi: "Vay Hüseyn! Vay Rəsulullahın sevimlisi!” O həzrətin səsindən orada olnalar ağalamağa başladı. Rəsuli-əkrəmin (s) səhabəsi Əbu Bərəzə Əsləmi Yezidə xitab edərək dedi: Elə bir kəsin dodaqlarına ədəbsizlik edirsən ki, Allahın Rəsulunun (s) onu öpüyünün şahidi olmuşam.
|
Həsən (ə) və Hüseynə (ə) buyururdu ki, "Siz cənnət cavanlarının Ağasısınız”? Ey Yezid! Allah səni yox etsin, Allah sənə lənət etsin!” (Müntəhayül-əmal, s. 601) Yezid, arpa suyu istəyir, öz dostlarına verir, qumar oynayan və şərab içən halda Əba Əbdüllahül-Hüseynin (ə) müqəddəs başınının hörmətini saxlamırdı ki, qələm onu yazmaqdan utanır. Hüseynin (ə) qızı Səkinə (ə.s) buyurub: "And olsun Allaha! Yeziddən daha kafir, daha zalım və daha daşürək görmədim.” İmam Əli ibn Musa ər-Rza (ə) bu barədə buyurub: Bizim şiələrimiz heç vaxt arpa suyu (pivə) içm
...
ƏTRAFLI »
Bərkidmə: | Kateqoriya: | Baxılıb: 685 | Müəllif: Elcin | Tarix: 08.01.2012 | Şərhlər (0)
|
Əhli-beytin (ə) əsirlər karvanının Şama daxil olması |  | Hicri təqvimi ilə 61-cı il, səfər ayının ilk günü Əhli-beytin (ə) əsirlər karvanı Şam şəhərinə daxil oldular. Şam şəhərinin əhalisi Müaviyənin mənfi təbliğatı nəticəsində Əhli-beytin (ə) ziddinə olaraq pak islama yad baxır, Müaviyənin islamına üz tutmuşdlar. Məl`un Yezid, Şam əhalisinə göstəriş vermişdi ki, Əhli-beytin (ə) Şama daxil olması münasibəti ilə şadlıq şənlik məclisi qursunlar. (Müntəhayül-ə`mal, s. 519) Peyğəmbərin (s) səhabələrindən olan Səhl ibn S`əd Sa`idi nəlq edir ki, Beytül-müqəddəsə hərəkət edən zaman yolüstü Şama çatdım. Şəhərə daxil olan zaman şəhəri bəzənmiş və şənliyə hazır gördüm. Qadınlar təbil və dəflərlə şənliyə tələsirdilər. Elə təsəvvür etdim ki, bu məntəqədə bayram var ki, mənim ondan xəbərim yoxdu. Axtarış və sorğulardan sonra anladım ki, təəssüf! Camaatın şənliyinin səbəbi qəlbləri dağlanmış Əhli-beytin (ə) Şama daxil olmasıdır. |
Alçaq şamlılar, məl`un Yezidin göstərişini yerinə yetirmək də səhlənkarlıq etməmişdilər. Evlərin damlarına rəngarəng bayraqlar sancıb hər bir keçid də şərab məclisi qurmuşdular. Camaat dəstə-dəstə şəhərin darvazasına tərəf axışırdı ki, əsirlərin karvanına tamaşa etsinlər. (Müstədrəküs-səfinətül-bihar: c. 6, s. 294 ) Əhli-beyt şəhidlərinin (ə) müqəddəs başlarını Saat darvazasından içəri daxil etdilər. Ən öndə Bəni-haşimin qəməri həzrət Abbasın (ə) nurlu başı idi. Başlar arasında Şəhidlər Ağasının (ə) pak başı dodaqlarında təbəssüm olduğu halda, əzəmətli, fövqəladə bir cah-cəlalla gözə dəyirdi. Şərəfli saç-saqqalını külək sağa-sola tərəf tərpədirdi. (Müntəhayül-ə`mal, s. 594) Bərkidmə: | Kateqoriya: | Baxılıb: 604 | Müəllif: Elcin | Tarix: 08.01.2012 | Şərhlər (0)
|
Süffeyn müharibəsi |  | Hicri təqvimi ilə səfər ayının 1-də Süffeyn müharibəsi baş verdi. Hadisə belə başladı: təqvalılar mövlası həzrət Əli (ə) camaatın təzyiqi ilə zülmə və ədalətsizlikdən, ələvi ədalətindən yoruub zahiri xiləfəliyi qəbul edib, camaata vəd verdikləri şəkildə hər bir xilaf və zülmə əl atdılar. O səbəbdən özünün xəlifəliyinin ilk günlərində hökumətə səlahiyyəti olmayan Müaviyənin göstərişini tətbiq etdilər. O isə, tam mənada quldurcasına Əmirəlmömininin (ə) fərmanından boyun qaçırıb həzrətin hökumətini zəiflətmək və dövlətin qanunları pozmağa çalışırdı. Ona görə də həzrət, cəməl fitnəsi sona çatdıqdan sonra özünü bu zalımın tüğyanına hazırladı. Əmirəlmömininin (ə) və Müaviyənin orudusu Süffeyn adlı bir yerdə Rüqqə şəhərinin cənubunda, Fərat çayının kənarında üzləşdi. Sıraya düzüldülər. |
Təqvlılar mövlası həzrət Əlinin (ə) məktubları Müaviyənin daş qəlbinə təsir etmədikdə, hicri təqvimi ilə 38-ci il, səfər ayının əvvəlində döyüş qaçılmaz oldu. (Tətimmətül-muntəha, səh. 39) Döyüş boyu ismət, kərəm və paklıq sülaləsindən cilvələr zühur edirdi. Müaviyyənin ordusu neçə dəfə suyu ələ keçirsələr də təqvalılar Mövlasının (ə) qoşunu onu yenə də geri aldılar. Xəbis Müaviyyə onu ələ keçirəndə həzrət Əlinin (ə) sudan istifadə etməsiə mane olurdu. Amma islam qoşunun əlinə keçəndə ondan Müaviyyənin qoşnunun istifadə etməsinin qarşsını almırdı. Orada bir lütf də gerçəşləşdi. Belə ki, suyun xilas olması bir dəfə İmam Hüseynin (ə) əli ilə həyata keçdi. Şəhidlər Ağası da onların sudan istifadə etməinin qarşıını alımdı. Əlbəttə, kərəm və lütf sülaləsindən bunu gözləməmək olmazdı. Əhli-beytin (ə) za
...
ƏTRAFLI »
Bərkidmə: | Kateqoriya: | Baxılıb: 875 | Müəllif: Elcin | Tarix: 08.01.2012 | Şərhlər (0)
|
İmam Cavadın (ə) Bağdada sürgün olunması |  | Hicri təqvimi ilə 220-ci il, məhərrəm ayının 28-ci günü, Mötəsimin göstərişi ilə İmam Cavad (ə) Bağdada sürgün olundu. (Əl-İrşad, c.2,s. 295) İmam Cavadı (ə) Mədinədən Bağdada sürgün etməklə Mötəsim istəyirdi ki, onu və onun şiələrlə əlaqəsini nəzarət altında saxlasın və məhdudlaşdırsın. |
Bərkidmə: | Kateqoriya: | Baxılıb: 534 | Müəllif: Elcin | Tarix: 08.01.2012 | Şərhlər (0)
|
Əhli-beyt (ə) əsirləri karvanının Bələbəkə daxil olması | 
| Bir rəvayətə əsasən Əhli-beytin (ə) əsirlər karvanı hicri təqvimi ilə 61-cı il, məhərrəm ayının 28-ci günü Şama istiqamətində hərəkət edərkən Bələbək şəhərinə daxil oldu. O şəhərin cahil camaatı hökumtəin nizəli məmurlarını önünə çıxıb onları müfəssəl şəklidə qarşıladılar. Bu mənzərəni görən Ümm Gülsüm (ə.s) onlara nifrin etdi. (Qəlaidl-nühur, s. c. Məhərrəm və səfər, s. 332)
1. Hüzeyfə ibn Yəmanın rehləti Hüzeyfə ibn Yəman İslamın əziz Peyğəmbərinin (s) böyük və həzrət Əlinin (ə) böyük səhabələrindən idi. O, həzrət Siddiqeyi-Tahirə Fatimeyi-Zəhranın (ə.s) cənazəsinə namaz qılan yeddi nəfərdən biri idi. Qədir Xum hadisəsidən sonra münafiqlər bir sui-qəsd planlaşdırdılar. Onlar istirdilər ki, QədirXumdan qayıdan zaman dağlar arasından keçən yolda Peyğəmbərin (s) dəvəsini ürkütsünlər və beləliklə də camaat və o həzrət dərə yuvarlansınlar.
|
Amma Cəbrail bu planı Allahın Rəsuluna (s) çatdırdı. Peyğəmbər (s) nəzərdə tutulan yerə çatanda münafiqlər içində daşı qırıqları olan qabları buraxdılar və hay-haray salmağa başladılar. Amma Əmmar, Allahın Rəsulunun (s) dəvəsinin cilovunu möhkəm tutdu. Hüzeyfə də o həzrətin yanında idi. Beləliklə də münafiqlərin planı baş tutmadı. Peyğəmbər (s), münafiqləri bir-bir Hüzüyfəyə tanıtdırdı. Onlar aşağıdakılardan ibarətdir: "Əbu Bəkr, Ömər, Osman, Əbu Übeydə, Məaz ibn Cəbəl, Salim, Müaviyə, Əmr ibn As, Təlhə, Səd ibn Əbi Vəqqas, Əbdür-rəhman ibn Ovf, Əbu Musa Əş`əri, Müğeyrə ibn Şöbə və Əbu Hüreyrə. Hüzeyfə bütün bunları yadda saxladı. <
...
ƏTRAFLI »
Bərkidmə: | Kateqoriya: | Baxılıb: 568 | Müəllif: Elcin | Tarix: 08.01.2012 | Şərhlər (0)
|
Əli ibn Həsən Müsəlləsin şəhadəti / 2. Məkkə şəhərinin mühasirəsi | 
| Məkkə şəhərinin mühasirəsi, Yezidin qoşunu tərəfindən Kəbənin daşa basılması Şəhidlər ağası (ə) və onun köməkçilərinin Kərbəlada şəhadətindən və o həzrətin Əhli-beytinin (ə) əsirliyindən sonra Yezid ibn Müaviyənin çöhrəsi bütün müsəlmanlar üçün daha artıq etirbarsız oldu. Yezid hökumətinin məmurlarının fəsad və özbaşınalığı camaatı Yezidin əleyhinə qalxmağa məcbur etdi. Hicri təqvimi ilə 63-cü il, Hicazda Yezidin əleyhinə elə bir şəkildə üsyanlar oldu ki, Məkkə əhalisi açıq şəkildə Yezidin o şəhərdəki məmurları ilə silahlı döyüşdülər. Onlar , Məkkəni Yezid məmurlarının əlindən qurtardılar. Bu xəbər yayıldıqdan sonra Şam qoşunları Məkkəyə hücum edib hicri təqvimi ilə 64-cü il, məhərrəm ayının 26-cı günü o şəhəri mühasirəyə aldılar. Onlar, Məkkə ətrafının yüksəklikləridə böyük mancanaqlar (daşatan qurğular) yerləşdirib onlar vasitəsi ilə Məkkəni daşa tutdular. | Şəhərin camaatı Məscidül-harama sığındılar. Həsin ibn Numeyr göstəriş verdi ki, Məscidül-haramı da hədəf seçsinlər. Məkkənin bu mühasirəsi və oraya hücum, 45 gün davam etdi. (Kamil ibn Əsir, c. 4, s. 124)
Əli ibn Həsən Müsəlləsin şəhadəti Əli ibn Həsən Müsəlləs Hicri təqvimi ilə 146-ci il, məhərrəm ayının 26-cı günü Əli ibn Həsən ibn Həsən ibn Həsən ibn Əli (ə) 45 yaşında ikən mübarək əl-ayağını zəncirlənmiş halda və gecə-gündüzün seçilmədiyi biz zindanda şəhadətin ən yüskək mərtəbəsinə ucaldı. (Müntəhayül-amal, 4-ü bab, 6-ci fəsl, s. 363)Bərkidmə: | Kateqoriya: | Baxılıb: 514 | Müəllif: Elcin | Tarix: 08.01.2012 | Şərhlər (0)
|
Seyyidül-Sacidin Əli ibn Hüseynin (ə) şəhadəti | 
| Məşhur rəvayətə görə imam Səccad (ə) hicri təqvimi ilə 94-cü il, məhərrəmin ayının 25 şəhadətə çatıb. O həzrət (ə) adı, camaat arasında daşıdığı əhəmiyyətli xüsusiyətlərlə tarixin yaddaşına həkk oldu.Onun bərəkətli ömrü, islam tarixində ən keşməkeşli dövrlərdən birinə təsadül edirdi. O həzrətin gözəl əxlaqi fəzilətləri hər bir məclisdə danışılırdı. İmam, camaatın məhəbbətini qazanıb onların ürəyində özünə yer alımışdı. Bu isə əməvilər üçün dözülməz bir hal idi və onları incidirdi. Hamıdan daha çox İbn Əbdülməlikin oğlu imama qarşı ürəyin kin bəsləyirdi və dəfələrlə demişdi: "Əli ibn Hüseyn (ə) dünyada olduqca mənə rahatlıq yoxdur”. Ona görə də o, hakimiyyətin cilovunu ələ adlıqda, imamı zəhərləyib öldürməık qərarına gəldi. Öldürücü bir zəhəri Mədinəyə, nəzədə tutulan işi yeriə yetirənə göndərib göstəriş verdi ki, onu imama yedirtsin. | O nanəcib də məlun oğlunun göstərişini həyata keçirdi. Zəhər imam mübarək bədəninə yayılıb təsirini göstərdi. Beləliklə Seyidüs-Sacidin - Əli ibn Hüseyn (ə) 57 yaşında müqəddəs Mədinədə şəhərində şəhadətə çatdı. İmam Səccadın (ə) pak bədəni, Mədinə şəhərində bənzərsiz şəkildə torpağa tapşırıldı. Müxtəlif məntəqələrdən dəstə-dəstə insan kütləsi onun cənazəsinin dəfnində iştirak etdi. Hamılıqla həzrətin şəhdətinə görə qəlbi sınıq və hüznlü idi. Məzlum İmamla vidalaşdıqları üçün göz yaşı tökdülər. İmam Baqir (ə) əziz atasının pak bədənini Bəqi məzarlığında əmisi Müctəbanın məzarının kənarında dəfn etdi. Bərkidmə: | Kateqoriya: | Baxılıb: 554 | Müəllif: Elcin | Tarix: 08.01.2012 | Şərhlər (0)
|
|