İmam Hüseyn (ə) qiyamının hədəfi Allah taala Qurani-kərimdə buyurur: “(Ey müsəlmanlar!) Gərək aranızda (insanları) yaxşılığa çağıran və əmr be məruf və nəhy əz münkər edən bir dəstə camaat olsun! Həqiqətən bunlar nicat tapmış şəxslərdir.” (Ali-İmran surəsi, ayə 104) Əgər bir şəxs əmr be məruf və nəhy əz münkər edərsə, onda o, Allahın, Onun Rəsulunun (s) və kitabının yer üzərində xəlifəsidir. (Məcməul-bəyan, 2-ci cild, səh. 807) İmam Hüseyn (ə) Mühəmməd Hənəfiyyəyə vəsiyyətində belə buyurdu: «Mən rahatçılıq, xoş gün keçirtmək, zülm və fəsad etmək məqsədilə qiyam etmirəm. Əksinə, yalnız və yalnız cəddimin ümmətini islah etmək və nicat vermək üçün qiyam edirəm. İstəyirəm əmr be məruf və nəhy əz münkər edim, cəddimin və atamın getdiyi yol ilə gedim.» (Bihar, 44-cü cild, səh. 329) Ərbəin ziyarətində Allaha xitab edərək oxuyuruq: (Pərvərdigara! İmam Hüseyn (ə)) bəndələrini nadanlıq və azğınlıqdan nicat vermək üçün öz qanını sənin yolunda hədiyyə etdi. (Məfatihu-l-cinan, Ərbəin ziyarəti, səh. 468) Allahın Rəsulu (s) buyurub: «Həsən və Hüseyn istər qiyam edələr, istərsə də etməyələr hər ikisi imamdır.» (Bihar, cild 43, səh.29) Əmr bil-məruf və nəhy ənil-münkər yoldunda Hər hansı bir tayfa öz tövrünü dəyişməyincə, Allah taala da onun tövrünü dəyişməz. (Rəd surəsi, ayə 11) Həzrət İmam Hüseyn (ə) Kərbəlaya tərəf hərəkət etdikdə “Beyzə” adlı bir yerdə Peyğəmbəri Əkrəm (s)-in dilindən bu xütbəni oxudu: “Əgər bir nəfər, zalım bir sultanın zor gücünə hakimiyyət sürdüyünü, əldə etdiyi iqtidarı hesabına bəndəçilik əhdi olan ilahi peymanı sındırdığını, Allah hökmlərindən boyun qaçıraraq, Peyğəmbər (s)-in əmrlərinə itaət etmədiyini və xalqa rəftarında həddini aşdığını görsə və onu öz sözü və əməli ilə düz yola dəvət etməsə onu əyri yoldan döndərməyə çalışmasa, Allahın haqqıdır ki, onu da həmin zalımla birlikdə cəhənnəmə daxil etsin. Beləliklə də, zalımlar cərgəsində qərar tutsun.” (Yəni, zalımın zülmünü görüb, onunla mübarizə aparmayan müsəlmanın yeri cəhənnəmdir.) (Biharul-ənvar, cild 44, səh. 382, bab 37, rəvayət 2) İmam Baqir (ə) buyurmuşdur: Allah taala Şüeyb peyğəmbərə vəhy edərək buyurur: Sənin qövmündən yüz min nəfər adamı əzab edəcəyəm ki, onlardan qırx min nəfəri günah əhli, altımış min nəfəri isə yaxşı adamlardır. Həzrət Şüeyb peyğəmbər (ə) təəccüblə dedi: Ey mənim Pərvərdigarım! “Günah əhli olan qırx min nəfəri əzab etmək istədiyini başa düşdüm, amma yaxşı adamları niyə?” Allah taala ona vəhy edib buyurdu: Çünki onlar günah əhli ilə saziş və pis əməllərinin üstünü ört-basdır edirlər. Mən qəzəbləndiyim işlərə, onlar qəzəblənmir. (Azərəxşi digər əz asimane Kərbəla, səh. 103) İmam Sadiq (ə) buyurub: Allah taala iki mələyə bir şəhəri alt-üst etməyi əmr edir. Mələklər həmin şəhərə çatdıqda gördülər ki, bir abid Allah taala ilə razu-niyaz edir. Mələklərdən biri digərinə dedi: Bu dua edən abidi görürsən? O biri mələk dedi: Bəli görürəm, amma sən öz vəzifəni icra et (yəni şəhəri alt-üst et). Əvvəlki mələk dedi: Mən Pərvərdigarıma müraciət etməyincə bir iş görən deyiləm. Sonra həmin mələk Allahın dərgahına qayıdaraq xitab etdi: Pərvərdigara! Mən şəhərə çatdıqda gördüm ki, filan bəndən sənə dua və razu-niyaz edir. Əmrinə əməl edək, yoxsa əmr dəyişib. Allah taala buyurdu: Əmr öz qüvvəsindədir, gedin şəhəri viran edin. Çünki heç vaxt bu adamın üzünün rəngi mənə xatir bozarıb, qeyzlənib dəyişməyibdir. Yəni bu şəxs şəhər əhlinin günah etdiyini gördüyü halda, çöhrəsində etiraz əlaməti olaraq qəzəb, narazılıq görünməyibdir. (Üsuli-kafi, cild 5, səh. 58, rəvayət 8) Əhli-beyt (ə) bəşəriyyət üçün bir ülgüdür Həqiqətən Allahın Rəsulu (s) sizin üçün gözəl bir örnək və nümümunədir. (Əhzab surəsi, ayə 21) İmam Hüseyn (ə) buyurmuşdur: Mənim məktəbim sizin üçün bir ülgüdür. (Mosuətu kəlimati-l-imamil Hüseyn (ə), səh. 361) İmam Hüseyn (ə) başqa bir yerdə belə buyurub: Allahın Rəsulu (s) mən və hər bir müsəlman üçün ülgüdür. (Vəqətut-təf, səh. 201) Həzrət Məhdi (ə) Fatimə (s)-ın şəxsiyyəti barəsində belə buyurur: Peyğəmbəri Əkrəmin qızı mənim üçün gözəl bir örnək və ülgüdür. (Bihar, cild 53, səh. 180) İmam Hüseyn (ə) buyurubdur: “Mənim yolumda və əqidəmdə olan şəxs heç zaman Yezid və Yezid kimilərdən beyət etməz.” (Məqtəli Xarəzmi səh. 184) Allah taala Fatimeyi Zəhranın fəziləti barəsində Peyğəmbəri Əkrəmə belə buyurub: Ey Əhməd, əgər sən olmasaydın kainatı yaratmazdım, əgər Əli olmasaydı səni yaratmazdır və əgər Fatimə olmasaydı hər ikinizi də yaratmazdım. (Cünnətul-asimə, səh. 148) Yazının tərtibində tərcümə olunmuş kitabların elektron versiyasından istifadə olunub.
اعمال مشترک اول هر ماه 1ـ دعا در زمان دیدن هلال خواندن دعاى هلال وارد شده است و أقلّش آن است که سه مرتبه بگوید اللّهُ اَکْبَر و سه مرتبه لا إلهَ الَّا الْلّه و سپس بگوید: اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى أذْهَبَ شَهْرَ کَذا وَ جاءَ بِشَهْرِ کَذا. بهترین دعاى زمان رؤیت هلال دعاى 43 «صحیفه سجّادیه» است.(1) 2ـ قرآن خواندن هفت مرتبه سوره «حمد».(2) 3ـ روزه از أمورى که بر آن تأکید شده، سه روز روزه گرفتن در هر ماه است. مرحوم «علّامه مجلسى»(رحمه الله) در «زادالمعاد» مى گوید: مطابق مشهور، این سه روز، پنجشنبه اوّل ماه و پنجشنبه آخر ماه و چهارشنبه اوّل از دهه وسط ماه است.(3) 4ـ نماز شب اوّل ماه: دو رکعت نماز بجا آورد، به این نحو که: در هر رکعت پس از سوره «حمد» سوره «انعام» را بخواند سپس از خداوند متعال بخواهد که او را از هر ترسى و هر دردى ایمن گرداند. روز اوّل ماه: خواندن نماز اوّل ماه که آن دو رکعت است، در رکعت اوّل بعد از «حمد» سى مرتبه سوره «توحید» و در رکعت دوّم بعد از «حمد» سى مرتبه سوره «قدر» بخواند و بعد از نماز صدقه اى در راه خدا بدهد; هر کس چنین کند، سلامت خود را در آن ماه از خداوند متعال گرفته است.(4) اعمال مشترک روزهاى ماه رجب این اعمال مخصوص روز معینى نیست، بلکه در تمام ماه انجام مى شود. 1ـ روزه از پیامبر(صلى الله علیه وآله) نقل شده است که هر کس یک روز از این ماه را روزه بگیرد، از ناراحتى قیامت ایمن خواهد بود. در روایت دیگر آمده است روزه یک روز ماه رجب براى رضاى خدا، در بر دارنده رضوان الهى، خاموش کننده خشم خدا، و مسدود کننده درى از درهاى آتش است.(5) در روایتى از رسول خدا(صلى الله علیه وآله) آمده است: هر گاه کسى نتواند در این ماه روزه بگیرد، هر روز صد مرتبه این تسبیحات را بخواند، تا ثواب روزه آن را دریابد: سُبْحانَ الاِلهِ الْجَلیْلِ، سُبْحانَ مَنْ لا یَنْبَغِى التَّسْبیْحُ اِلَّا لَهُ، سُبْحانَ الْأَعَزِّ الْأَکْرَمِ، سُبْحانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزَّةَ وَ هُوَ لَهُ اَهْلٌ.(6) 2ـ دعا 1) خواندن دعائى که امام صادق(علیه السلام) به شخصى تعلیم داد که در هر صبح و شام و بعد از هر نماز، آن را بخواند: بِسِمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیْم یا مَنْ اَرْجُوُه لِکُلِ خَیْر وَ آمَنُ سَخَطَهُ عِنْدَ کُلِّ شَرٍّ، یا مَنْ یُعْطِى الْکَثیرَ بالْقَلیلِ، یامَنْ یُعْطى مَنْ سَئَلَهُ،...الخ.(7) 2) در تمام ایام ماه خصوصاً در روز اول بخواند:« یا مَن یَمْلِکُ حَوآئِجَ السآئِلینَ...»(8) 3) در هرروز بخواند:« خابَ الْوافِدوُنَ على غَیْرِکَ...»(9) 4) شیخ طوسى(رحمه الله) مى فرماید: مستحب است، هر روز این دعا را بخواند: اَللّهُمَّ یا ذَا الْمِنَنِ السّابِغَةِ، وَالْألآءِ الْوازِعَةِ، وَالرَّحْمَةِ الْواسِعَةِ،...(10) 5) شیخ طوسى(رحمه الله) از ابو جعفر محمّد بن عثمان بن سعید، که از نوّاب چهارگانه حضرت مهدى(علیه السلام) است، این روایت را از آن حضرت نقل کرده که در هر روز از ایّام رجب، این داعا را بخوان: اَللّهُمَّ إِنّى اَسْئَلُکَ بِمَعانى جَمیعِ ما یَدْعُوکَ بِهِ وُلاةُ اَمْرِکَ، اَلْمأمُونُونَ عَلى سِرِّکَ،..الخ. 3ـ زیارت امام رضا(علیه السلام) زیارت امام رضا(علیه السلام) در ماه رجب مستحب است. در روایتى از امام جواد(علیه السلام) زیارت آن حضرت مورد تأکید قرار گرفته است.(11) 4ـ بجا آوردن حج عمره عمره رجبیه: انجام عمره در ماه رجب فضیلت فراوان دارد. طبق روایات اهل بیت(علیهم السلام)«عمره» در ماه رجب فضیلتى هم ردیف حج دارد. در روایتى از امام صادق(علیه السلام) آمده که از حضرت پرسیدند «عمره در ماه رجب افضل است یا ماه رمضان؟» فرمود: «عمره در ماه رجب افضل است». و نیز در روایت دیگرى از امام صادق(علیه السلام) آمده است: أَفْضَلُ الْعُمْرَةِ، عُمْرَةُ رَجَب ;«با فضیلت ترین عمره، عمره در ماه رجب است».(12) 5ـ خواندن دعاى مخصوص این ماه در هر روز(13) 6ـ ذکر گفتن این ذکرها در این ماه توصیه شده است: الف) هزار بار «لا إله الَّا اللّه» ب) صد بار «أسْتَغْفِرُ اللّهَ الَّذى لا إلهَ إِلّا هُو، وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ وَ أَتُوبُ إِلَیْهِ». ج) هزار بار «أَسْتَغفِرُ اللّهَ ذا الْجَلالِ وَ الاِکْرامِ مِنْ جمیعِ الذُّنُوبِ وَالآثامِ».(14) 7ـ نماز در هر شب ماه رجب، دو رکعت نماز خوانده شود: به این نحو که در هر رکعت بعد از سوره حمد سه مرتبه سوره کافرون و یک بار سوره اخلاص بخواند و پس از اتمام نماز، بگوید: لا إلهَ اِلَّا اللّهُ وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ، لَهُ الْمُلْکُ وَ لَهُ الْحَمْدُ، یُحْیى وَ یُمیتُ وَ هُو حَىٌّ لا یَمُوتُ، بِیَدِهِ الْخَیْرُ، وَ هُوَ عَلى کُلِّ شَىء قَدیرٌ وَ إِلَیْهِ الْمَصیرُ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلّا بَاللّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ. اللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد النَّبىِّ الأُمّىِّ وَ آلِهِ. و سپس خواسته هاى خود را از خداوند طلب کند.(15) 8ـ اعمال «لیلة الرغائب» اولین شب جمعه ماه رجب «لیلة الرغائب» نام دارد که داراى فضیلت بسیارى است رسول خدا(صلى الله علیه وآله) در حالى که فضیلت ماه رجب را بیان مى کرد، فرمود: «از اولین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید که فرشتگان آن شب را«لیلة الرغائب» نامیدند». آنگاه رسول خدا(صلى الله علیه وآله) اعمالى را براى آن شب به این کیفیت بیان فرمود:« روز پنج شنبه اوّل ماه را روزه مى گیرى، چون شب جمعه فرا رسید، بین نماز مغرب و عشاء دوازده رکعت نماز مى خوانى (هر دو رکعت به یک سلام)،به این صورت که در هر رکعت از آن، بعد از سوره «حمد» سه مرتبه سوره «قدر» و دوازده مرتبه سوره «اخلاص» مى خوانى; پس از اتمام نمازها هفتاد مرتبه مى گویى: «اللّهُمَ صَلِ عَلى مُحَمَّد النَّبىِّ وَ عَلى آلِهِ» آنگاه به سجده مى روى و هفتاد مرتبه مى گویى: «سُبُوحٌ قُدُوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» سپس سر از سجده بر مى دارى و هفتاد مرتبه مى گویى: «رَبِّ اغْفِرْ وَ ارْحَمْ وَ تَجاوَزْ عَمّا تَعْلَمُ، إِنَّکَ أنْتَ العَلىُّ الْأعْظَمُ» بار دیگر نیز به سجده مى روى و هفتاد مرتبه مى گویى: «سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلا ئِکَةِ وَ الرُّوحِ» آنگاه حاجت خود را مى طلبى، که ان شاءاللّه برآورده خواهد شد. رسول خدا(صلى الله علیه وآله) در فضیلت این اعمال فرمود: «کسى که چنین نمازى را بخواند، خداوند همه گناهانش را بیامرزد... و در قیامت در باره هفتصد تن از خاندانش شفاعت مى کند، و چون شب اوّل قبر فرا برسد، خداوند پاداش این را به نیکوترین چهره، با رویى گشاده و درخشان و زبانى فصیح و گویا، به سوى قبر او مى فرستد، آن چهره نیکو به وى مى گوید: «اى حبیب من! بر تو بشارت باد! که از هر شدّت و سختى نجات یافتى» او از آن چهره نورانى مى پرسد: «تو کیستى؟ من تا کنون چهرهاى از تو زیباتر ندیده ام و بویى از بوى تو خوشتر به مشامم نرسیده است» آن چهره نیکو پاسخ دهد: «اى حبیب من! من پاداش آن نمازى هستم که تو در فلان شهر، فلان ماه و در فلان سال بجا آوردى; من امشب به نزد تو آمدم، تا حقّت را ادا کنم و مونس تنهایى تو باشم و وحشت را از تو مرتفع سازم (و همواره در کنارت بمانم) تا زمانى که همگى در روز رستاخیز برخیزند و در عرصه قیامت بر سرت سایه بیفکنم. خلاصه هیچ زمانى پاداش این کار نیک از تو قطع نخواهد شد».(16) ______________ 1-وقایع الایّام، صغحه 11. 2-مفاتیح نوین، صفحه 579. 3- مفاتیح نوین، صفحه 580. 4-مفاتیح نوین، صفحه 579. 5- بحار الانوار، جلد 97، صفحه 47. 6- مفاتیح نوین، صفحه 607. 7- مفاتیح نوین، صفحه 615. 8- مفاتیح نوین، صفحه 608. 9- مفاتیح نوین، صفحه 608. 10- مفاتیح نوین، صفحه 609. 11- مفاتیح نوین، صفحه 619. 12-مفاتیح نوین، صفحه 619. 13- مفاتیح الجنان، صفحه 133. 14- مفاتیح نوین، صفحه 616. 15- مفاتیح نوین، صفحه 617. 16- مفاتیح نوین، صفحه 618.

İSLAM

İSLAM DİNİ

İslam — (ərəb. الإسلام‎‎, əl-'islām) monoteist- təkallahlı səmavi bir dindir. "İslam" adı, s-l-m (سلم) kökündən törənmişdir. Bu kökün ümumi olaraq qəbul edilən iki anlamı vardır:

İSLAMIN TARİXİ

AZƏRBAYCAN TARİXİ

GƏNCƏNİN TARİXİ

GƏNCƏ ABİDƏLƏRİ

PEYĞƏMBƏRİMİZ (S.A.S)

ALLAHIN ADLARI

ƏHLİ-BEYT

NAMAZI BELƏ QILAQ

SUAL-CAVAB

TƏQLİD

İSLAM FƏLSƏFƏSİ

BİZİMLƏ ƏLAQƏ


Dini Musiqilər


Statistika






Saytda cəmi: 1
Qonaqlar: 1
İstifadəçilər: 0

Axtar


 Saytımızın bütün resurslarından rahat şəkildə istifadə etmək üçün aşağıdakı Brauzerlərdən istifadə etmək məsləhət görülür. Tövsiyyə olunun Brauzerlər aşağıdakılardır:

 Mozilla Firefox 

 OPERA 

 Google Chrome 

 SAFARi

QADIN və Hicab dərsləri








KEÇİDLƏR

QURBAN BAYRAMI


ORUCUN HÖKMLƏRİ


QƏDİR GECƏSİ NƏDİR?


FİTR BAYRAMI


TARİXİ ABİDƏLƏR
 

İSLAMDA BAYRAM

Təqvim

«  Mart 2012  »
Be Ça Çş Ca Cm Şb Bz
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Əlamətdar günlər

Праздники Азербайджана

Xəbərlər

Qan Yaddaşımız!

Azərbaycanın İşğal olunmuş Əraziləri
Dağlıq Qarabağ zonası ərazisi
4388 kv.km

UNUTMA!
Xocavənd
18 fevral 1992-ci il
Xocalı
26 fevral 1992-ci il
Şuşa
8 may 1992-ci il
Laçın
18 may 1992-ci il
Kəlbəcər
2 aprel 1993-cü il
Ağdərə
17 iyun 1993-cü il
Ağdam
23 iyul 1993-cü il
Cəbrayıl
18 avqust 1993-cü il
Füzuli
28 avqust 1993-cü il
Qubadlı
31 avqust 1993-cü il
Zəngilan
28 oktyabr 1993-cü il
Главная » 2012 » Mart » 01
İmam Həsən Əskərinin viladəti

Hicri təqvimi ilə 232 c- il, rəbiüs-sani ayının səkkizici günü, cümə, vilayətin on birinci parlaq ulduzu həzrət İmam Həsən Əskəri (ə) Mədinədə dünyaya göz açdı və aləmi camalının nuru ilə nurlandırıdı. Onun uca atası İmam Hadi (ə), əziz anası "Hüdəysə” və ya "Süsən” adlı təqvalı bir qadın idi. O dəyərli qadın yaxşı əməlli və islami baxışa sahib idi. Onun fəzilətini göstərmək üçün bu kifayət edir ki, İmam Həsən Əskərinin (ə) vəfatından sonra bir zaman bölümündə böhranlı bir vəziyyətdə şiələr ona söykəndi. (Ənvarün-nur: s. 151) O həzrətin şərif adı Həsən Künyəsi Əbu Məhəmməddir.  Ləqəbləri:Əl-Zəki, Əl-Samit, Əl-Rəfiq, Ən-Nəqi, Əl-Əskəri.Şiələrin on birini İmamı abbas xəlifəsinin göstərişi ilə Samirada – əskərlərin və ordunun məskunlaşıb yaşadığı "Əskər” məhəlləsində yaşayırdı ki, bütünlüklə onun gəlib-dedənləri nəzarət altında olsun. Bu minvalla o həzrət "Əskəri” ləqəbi ilə şöhrət qazandı .
( İləlüş-şərae: c.1, s. 230)İslamın əziz Peyğəmbəri (s) "Əbi” hədisində İmam Həsən Əskərinin (s) fəziləti haqqında belə buyurub: " Allah onu öz şəhərlərində Öz nuru və bütün yerinin üzərində Öz Xəlifəsi qərar verdi. Onu ümmətinin izzəti sərçeşməsi və şiələrinin hidayətçisi, Allah dərgahında şəfaətçi, müxaliflərin üçün əzab mənbəyi, dostları üçün höccət, onun imamlağına etiqad bəsləyən üçün höccət qərar verdi. (E`lamül-vəri: s. 380)İmam Həsən Əskəri (ə) atasından sonra – 22 yaşında ikən imamlığı öhdəsinə aldı. İmam Hadi (ə), özündən sonra onun imamlığını bildirdiyi üçün onun şəhadətindən sonra təq ... ƏTRAFLI »
Bərkidmə:
Kateqoriya:
| Baxılıb: 624 | Müəllif: Elcin | Tarix: 01.03.2012 |
Şərhlər (0)

Hişam ibn Əbdülməlikin ölümü

Hicri təqvimi ilə 125 –ci il, rəbiüs-sani ayının altıncı günü, şənbə, Əbdülməlik ibn Mərvan 53 yaşında vəfat etdi. İraq və Suriya sərhədindən yerləşən"Rusafyhu qinsirin” adlanan bir məntəqədə cəhənnəmə vasil oldu. (Tətümmətül-müntəha: s. 162).Onun haqqında yazırlar ki, o pis əxlaqlı bir kişi idi. Zalım, cəsur, paxıl, həris və siyasətçi idi. Onun iyirmi ilə yaxın xəlifəlikdə olduğu dövrdə camaata o əsirdə digər xəlifələrlə müqayisədə çox ağır keçdi. İmam Baqiri (ə) şəhadətə onun ən faciəli cinayətlərindən biri, çatdırmaq olub.

Bərkidmə:
Kateqoriya:
| Baxılıb: 537 | Müəllif: Elcin | Tarix: 01.03.2012 |
Şərhlər (0)

Müntəsər Billahın vəfatı

Hicri təqvimi ilə 248-ci il rəbiüs-sani ayının beşinci günü abbasi xəlifələrindən biri Müntəsər Billah dünyadan köçdü. Mənsuri onun əhvəlatı haqqında yazır: "Müntəsər Allah peyğəmbərinin (s) Əhli-beytinə (ə) qarşı mehriban idi. Atasının əksinə olaraq altı ay xəlifəlikdə olduğu zaman Əlinin (ə) sülaləsinə yaxşılıq edər heç bir vəchlə onlara etiraz etməzdi. Onun göstərişi ilə "Fələk”, İmam Həsən (ə) və İmam Hüseynin (ə) övladına qaytarıldı. Onun xəlifə olduğu dövrdə heç kəs Əli (ə) şiələrinə etiraz etmədi. Mədinə şiələri üçün mal göndərdi ki, onlar arasında bölüşdürülsün. İmam Hüseynin (ə) məzarını ziyarətinə gedənlərin də qarşısı almazdı. (Tətümmətül-müntəha: s. 395 – Murucüz-zəhəb: c. 4,s. 154) ..

Bərkidmə:
Kateqoriya:
| Baxılıb: 471 | Müəllif: Elcin | Tarix: 01.03.2012 |
Şərhlər (0)

Əbdüləzim Hüseynin (ə) təvəllüdü

Həzrət Əbdüləzim Hüseyni (ə) hicri təqvimi ilə Mədinə şəhərində dünyaya göz açdı. O, Əbdüllah ibn Əli –İmam Həsənin (ə) nəvələrindən idi. O bu bağlılıq İmama (ə) dörd vasitə ilə çatırdı. (İmamzadeqane- Rey, c. 1, s. 78).Həzrət Əbdüləzim Hüseyni (ə) şiə alimi və Məsum İmamarın (ə) hədis rəvayətçisi – Pak Əhli-beytin (ə) yanında çox sevimli şəxsiyyətlərdən hesab olunurdu. O, abbasilər və şilərin qapalı mühitdə və çətin şərait dövründə yaşamasına baxmayaraq dinin müdafiəçilərindən, İmamların rəvayətini yazıb nəql etməklə digər nəslə çatdıraın məktəbini və Əhli-beytin (ə) yüksək mədəniyyətini qorumaqda sahəsində böyük rolu olub. O böyük şəxs, parlaq şiə əqidəsinin səngərdə müvarəizə aparanlarından idi. Pak İmamların (ə) kəlamını qoruyub yaymaqda ciddi şəkildə çalışırdı. İmamalrın (ə) haqqıda söylədiyi təriflər onun yüksək elmi və mənəvi məqamını göstərir.

Bərkidmə:
Kateqoriya:
| Baxılıb: 558 | Müəllif: Elcin | Tarix: 01.03.2012 |
Şərhlər (0)

Təvvabinin Kufədə əməvilərə qarşı qiyamı

Ürəkyaxan aşura hadisəsindən sonra Kufəlilərdən ibarət böyük bir qrup İmam Hüseynin (ə) şəhadətinin necəliyindən kədərlənib həzrətə kömək etmədikləri üçün çox peşmanlıq hiss edirdilər. Onlar hicri təqvimi ilə 65-ci ilin rəbiüs-sani ayının əvvəlində Süleyman ibn Sərd Xəzai-nin başçılığı ilə (Əli ibn Əbu Talibin şiələridən biri və bütün mühariblərdə o həzrətin (mülazim) köməkçisi) İmam Hüseynin (ə) qanınının qisasını almaq üçün qiyam etdi. Onlar Kufədən xaric olduqdan sonra İmam Hüseynin (ə) məzarı üstə, Kəbə və Həcərül-əsvədin ətrafında toplandları kimi izdahmlı şəkildə toplandılar. Vida zamanı hər kəs bir şeir oxuyub nalə edir, bu minvalla onlar imam Hüseynin intiqamını almaq və Şam ordusu ilə vuruşmaq üçün özlərini hazırlayırdırldar. Xəlifənin aparatı onların qiyamından xəbərdar oldu. 
Übeydüllahın odusunu gücləndirmək üçün Kufəyə çox sayda qoşun gödnərdi. İbn Ziyadın qoşunu Bağdadın şimalında yerləşən "Eynül-vird” adlı məntəqə onların qoşunu ilə döyüşə başladı. Təvvabn qoşunu öncə qələbələr əldə edirdi. Lakin çoxlu qoşunun göndərəliməsi və Şam orusunun çoxalması səbəbi ilə və döyüşlərin çoxluğu Təvvabibi məğlub olmağa yaxınlaşdırdı. Onların komnadiri Süleyman ibn Sərd şəhid olduqdan sonra onların ordusu dağıldı. Onlardan təkcə yaralı və yorğun 27 nəfər sağ qala bildilər. Qalanı hamılıqla şəhadətə çatdı. (Biharül-ənvar, c. 45, səh. 358).
Bərkidmə:
Kateqoriya:
| Baxılıb: 467 | Müəllif: Elcin | Tarix: 01.03.2012 |
Şərhlər (0)

MART AYI ÜÇÜN NAMAZ VAXTI (2012)
TarixSübhGünəşZöhrƏsrMəğribİşa
01 mart05:5507:1512:5316:0118:4819:41
02 mart05:5407:1412:5316:0218:4919:42
03 mart05:5207:1212:5316:0318:5019:43
04 mart05:5107:1112:5216:0318:5119:44
05 mart05:4907:0912:5216:0418:5319:45
06 mart05:4807:0812:5216:0518:5419:46
07 mart05:4607:0612:5216:0518:5519:47
08 mart05:4507:0512:5216:0618:5619:48
09 mart05:4307:0312:5116:0718:5719:50
10 mart05:4107:0112:5116:0718:5819:51
11 mart05:4007:0012:5116:0818:5919:52
12 mart05:3806:5812:5016:0919:0019:53
13 mart05:3706:5712:5016:0919:0119:54
14 mart05:3506:5512:5016:1019:0219:55
15 mart05:3306:5312:5016:1019:0319:56
16 mart05:3106:5212:4916:1119:0419:57
17 mart05:3006:5012:4916:1219:0519:58
18 mart05:2806:4812:4916:1219:0619:59
19 mart05:2606:4712:4916:1319:0820:01
20 mart05:2506:4512:4816:1319:0920:02
21 mart05:2306:4412:4816:1419:1020:03
22 mart05:2106:4212:4816:1419:1120:04
23 mart05:1806:3912:4716:1519:1320:06
24 mart05:1906:4012:4716:1519:1220:05
25 mart05:1606:3712:4716:1619:1420:07
26 mart05:1406:3512:4616:1619:1520:18
27 mart06:1207:3413:4617:1720:1621:10
28 mart06:1107:3213:4617:1720:1721:11
29 mart06:0907:3013:4617:1720:1821:12
30 mart06:0707:2913:4517:1820:1921:13
31 mart06:0507:2713:4517:1820:2021:14

Azərbaycanın bölgələrində namaz vaxtının Bakı vaxtı ilə fərqi aşağıdakı kimidir (dəqiqə ilə):

Ağdam +11, Astara +2, Gəncə +14, Qazax +19, Quba +6, Lənkəran +3, Saatlı +7, Sabirabad +5,
Şamaxı +6, Şəki +12, Xaçmaz +10, Yevlax +11, Naxçıvan + 17, Göyçay +8, Zaqatala +14.
... ƏTRAFLI »
Bərkidmə:
Kateqoriya:
| Baxılıb: 2224 | Müəllif: Elcin | Tarix: 01.03.2012 |
Şərhlər (1)